Fiilistelläänkö hiukan perjantain kunniaksi? Onko teille "omistettu" joku biisi joskus?

Tuli mieleen kun youtubea selailin ex joka "omisti mulle" Zen cafen Todella kaunis-biisin, vieläkin tuli kiva olo kuunnellessa sitä vaikken tyyppiä mitenkään haikaile takasin.

Toinen ex omisti Stratovariuksen abyss on your eyes- biisistä kohdan

"
The sun doesn't shine,
but your eyes light my way,
I've found what I've been searching for,
my love won't go astray.
"

Oih, mäkin olen joskus ollut nuori :D

vieras
Mitä ihmeen lapsellista touhua tuollainen omistaminen. Eri asia, jos joku oikeasti tekee biisin ja omistaa tietylle henkilölle, kuten jotkut kirjailijat tekee kirjoistaan. Naurettavaa nyt toisten biisejä omistaa toiselle. ???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä ihmeen lapsellista touhua tuollainen omistaminen. Eri asia, jos joku oikeasti tekee biisin ja omistaa tietylle henkilölle, kuten jotkut kirjailijat tekee kirjoistaan. Naurettavaa nyt toisten biisejä omistaa toiselle. ???
Älä nyt pilaa mun fiilistä kun muistin just että mäkin olen joskus ollut nuori ja nätti :'( :D

<3
MUn mies omisti mulle tän biisin, itse en tykkää tän tyylisestä musiikista yhtään, mutta tuli kyllä tippa linssiin kun hää halus mulle tän soittaa.. http://www.youtube.com/watch?v=0ulxUG8w2VU&feature=related

ninni
Oi...

en osaa linkittää, mutta Ultra Bra:n "Minä suojelen sinua kaikelta".
Ikää minulla silloin 16v ja miehellä _reippaasti_ enemmän.. :ashamed:

Mutta vieläkin koskettaa ja tuo mieleen niitä muistoja. :heart:

Yhteistyössä