Fennomaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
On perustettu uusi verkkotasavalta suomalaisille patriooteille. Perustaja: Janus Putkonen. Kotipaikka: Lugansk. Aiotko hakea verkkotasavalta Fennomaan kansalaisuutta? Itse kiinnostuin. Isänmaallinen ihminen haluaa edistää oman maan etua, joka on se, että Venäjän edulle välttämättömät vaatimukset Euroopassa hyväksytään ja Suomen välit Venäjään normalisoidaan. Nyt olemme ydinsodan tiellä. Sitä patriootti ei voi haluta. Suomen etu on rauha, ystävyys ja kaikenlainen normaalius, myös vakaus itärajalla, jonka Venäjän ystävyys tuo.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kyllä kai se on pakko jos julkiset ”väärät” mielipiteet kielletään.

Patriooteista löytyy ainakin samoin ajattelevia ihmisiä kuin minä.❤️

Siellä voi olla rauhassa ilman pelkoa siitä, että joutuisi canceloiduksi/työpaikka menisi/tulevaisuudessa vaikuttaa luottoluokitukseen=”väärä mielipide”=huono kansalainen=ei matkustuslupaa tms. kuten Kiinassa nyt jo on.

On perustettu uusi verkkotasavalta suomalaisille patriooteille. Perustaja: Janus Putkonen. Kotipaikka: Lugansk. Aiotko hakea verkkotasavalta Fennomaan kansalaisuutta? Itse kiinnostuin. Isänmaallinen ihminen haluaa edistää oman maan etua, joka on se, että Venäjän edulle välttämättömät vaatimukset Euroopassa hyväksytään ja Suomen välit Venäjään normalisoidaan. Nyt olemme ydinsodan tiellä. Sitä patriootti ei voi haluta. Suomen etu on rauha, ystävyys ja kaikenlainen normaalius, myös vakaus itärajalla, jonka Venäjän ystävyys tuo.
Ystävyys, yhteistyö ja avunanto kuten 1970 luvulla on ei kiitos. Ei enää koskaan talutusnuorassa.

Yhteistyössä