Femilar-pillerit kokemuksia kiitos

  • Viestiketjun aloittaja Anneka
  • Ensimmäinen viesti
Anneka
Olen 40 mamma ja Femilarit ollut käytössä 3 kk. Hemmetti vuoto alkoi
kesken kiekon ja sitä nyt ollut kolmatta viikkoa. Eli nyt on tauko pillereistä.
Kaksi aikaisempaa kk mennyt ihan ok ei juuri mitää vuotoja.
Vituttaa, jos tälläsitä, koska matkalle etelään ensi viikolla.
 
Milla
Olen 40 v ja syön Femilaria kolmatta kiekkoa. Jokaisen kiekon puolivälissä alkaa vuoto ja kestää taukoon saakka. 7 pv tauolla ei vuotoa. Vaaleiden pillereiden aikaan kaikki ok, kunnes ne tummat alkavat ja alkaa vuoto. Odotan sitä neljättä kiekkoa. ERITTÄIN ÄRSYTTÄVÄÄ!! Kenelle nää on suunniteltu?
 
V
Mulla ekat 2 kk toimivat täydellisesti vuodon suhteen, kolmannen laatan aikana alkoi aivan järkyttävä, sairas vuoto! Sitä kesti 3 viikkoa ja siihen lopetin pillerit, kun muutkin sivuoireet oli sitten niin pahana. Päänsärky ja persoonallisuus muuttui täysin, olin ihan raivohullu niiden kanssa.
 
minä
Mulla oli käytössä ehkä 8-9kk. Menkkoja ei tullu ollenkaan ja nyt oon lopettanu pillerit yli kk sitten eikä menkkoja kuulu :eek: Just tänään tein raskaustestin ja negaa näytti.. Tiedä sitten mihin ne menkat katos...
 
käytin 2v.
3-4kk tyhjennysvuotojen jälkeen ne niukatkin jäi kokonaan pois, söin pari vuotta ja sen jälkeen meni puolisen vuotta ennenkuin alkoi tulla kunnon menkkoja. Raskaana en ole vuieläkään vaikka lopetin noi 4 vuotta sitten...mutta eipä se nyt varmaan niiden vika oo.
 

Yhteistyössä