Femedan 4 D ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ultra tehdään ulkokautta. Ei mun tietääkseen mitään väliä onko rakko täysi vai tyhjä. Mulla viikkoja oli saman verran kun sulla kun kävin siellä. Pikkukaveri näky tosi hyvin.... ei voinut erehtyä kumpi on tulossa

Saatiin dvd ja monta kuvaa mukaan. On se kyllä jännä miten selkeästi siitä näkee. Mulla kaks poikaa ennestään jotka ihan eri näköisiä. Tämä masu asukki oli ihan nuorimmaisen näköinen. Voihan olla että kasvonpiirteet muuttuu vielä raskauden edetessä. Mulla tällä hetkellä viikkoja 31. Onko tämä vauveli teijän eka?

Nyt on käyty, saatiin tosiaan paljon kuvia ja dvd.
Oli kyllä hieno nähdä kaikki niin tarkkaan ja tietysti kuulla että vauva on terve. Joo, eka vauva, siksi kaikki on niin jännää....

Kannattaa ottaa oma dvd mukaan, plus-merkkinen! Itse olin siellä viime viikolla, on se kyllä tosi hieno juttu! Tulevat isovanhemmat on juuri näillä minuuteilla tulossa meille katsomaan pienokaisen ensimmäistä videoesiintymistä :)

Kuulostaa ihanalta toi ultra. Onko se kamalan kallis? Voisikohan sinne mennä vielä 33 viikolla?
Se olisi niin ihanaa nähdä pikkuinen ennen syntymää, saada tuollainen dvd muistoksi masuajalta ja muuta.

Makso n.120 euroa. Muista ottaa kela-kortti mukaan muuten joudut maksamaan enemmän. Se voi olla että sulla on liian paljon viikkoja... vauva ei enää kovin paljon mahdu liikkumaan joten ei saada hyviä ""kuvia"". Mutta soita ihmeessä sinne ja kysy mitä mieltä siellä ollaan.