FEMALILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moido! Kiitos kysymästä, ihan mukavasti hurisee, kiirettä vaan pitää, mutta sehän kuuluu elämään. Kiitos vaan kivoista kommenteistasi, onhan se mukavaa, jos on jonkun mielestä noin kiva...:). Suukkoja myös sulle.

No vähän olen tylsästi pukeutunut tänään, kokonaan mustissa. Pitkikset, hieman ""goottityylinen"", liehuvahihainen paita, mustat rintsikat + pikkuhousut. Ai niin ja on mulla tänään ohuet, mustat sukkahousutkin, oli niin viluinen olo aamulla. Jalassa mustat nahkanilkkurit. Hiukset on tänään ponnarilla ja punaa huulissa tietysti :).

Sormileikit on aina kivoja, joten mikäpäs siinä...

Ne juuri :). Tottakai saat hieroa jalkojani, sehän on aivan ihanaa ja todella rentouttavaa. Huomasitko, että olin taas lakannut varpaakynteni sillä syntisen punaisella lakalla? :)
Sukkikset saa aina otettua pois, ei kai se mikään ongelma ole, jos saa naisen riisua...
Uusia kuvia löytyy kyllä, mutta ei mitään sulle sopivaa - jalka/saapikasfetissiisi liittyvää siis.

Ei onnistu kuvien lähettäminen tältä työkoneelta, valitan. Ai mitäkö tekisin sulle? Kaikkea hyvää tietysti, miehiähän pitää hyväillä monipuolisesti, ihan kuten meitä naisiakin