Feikki uggit, mistä saa (aikuiselle)?

Suosittelen kyllä niitä aitoja. Ne kopiot ovat paljon huonommat ja eivät kestä kulutusta, näyttävä huonoilta ja tuntuvat epämukavimmilta jaloissa.

Joskus joutuu miettimään enemmän hintaa kuin käyttöikää. Mulla ei esim. nyt ole varaa laittaa satasta talvikenkiin, joten joudun ostamaan halpikset muutamalla kympillä, jotka kestävät kevääseen saakka. Mieluummin niin, kuin että palelen pelkillä tennareilla.

vAU! kIITOS.
mÄ KAAHAAN HUOMENNA sEPPÄLÄÄN KATSASTAMAAN TILANTEEN JA KOKEILEMAAN KUKNA KAUHEAT NE ON.

oHO anteeksi cäpsärit.

Siis lähinnä ulkoilukengiksi (omaan pihaan) mä niitä haluaisin kun viime talvena varpaat meni hileisiksi lenkkareissa, vaikka oli villasukatkin. :D

Joskus joutuu miettimään enemmän hintaa kuin käyttöikää. Mulla ei esim. nyt ole varaa laittaa satasta talvikenkiin, joten joudun ostamaan halpikset muutamalla kympillä, jotka kestävät kevääseen saakka. Mieluummin niin, kuin että palelen pelkillä tennareilla.

Luuliksä saavasi satasella aidot uggit? Ei satasella saa hyviä kenkiä tänä päivänä. Mä ostin just 225 eur maksavat. Ja siis en vois kuvitellakaan laittavani jalkaan jotain kopioita missä on joku teddy sisällä. Aidoissa on lampaankarvaa.

[QUOTE="vieras";25062099]Luuliksä saavasi satasella aidot uggit? Ei satasella saa hyviä kenkiä tänä päivänä. Mä ostin just 225 eur maksavat. Ja siis en vois kuvitellakaan laittavani jalkaan jotain kopioita missä on joku teddy sisällä. Aidoissa on lampaankarvaa.[/QUOTE]

Voi kyynel. Minä ostin kirpparilta 4eurolla käytetyt, uutenakin jo halvat kopiot.
Ihanat jalassa! Pehmeät, lämpimät ja mukavat kävellä. Villasukkakin mahtuu, en vielä tiedä tarvitseeko niitä. Ulkoapäin erittäin siistit, ei tietäisi että ovat jo toisella omistajalla. Olen erittäin tyytyväinen kirppariostokseeni :xmas:

En voisi kuvitellakaan että maksaisin yhdestä kenkäparista 225euroa.

4 eurolla? Ihan oikeastikko? :O
Onko sillä kirppiksellä virallista paikkaa, ja oliko siellä lisääkin niitä kenkiä?

Ja muille tiedoksi:
Laitelkaapas jotain mukavia nettikauppoja josta saisi edes niitä feikkiuggeja halvalla.
Ps. Mielellään suomalainen sivusto!

Jos ei oo varaa aitoon, niin sit ollaan ilman! Ja koskee kaikkea, miks ostaa feikkipaskaa?! Merkki maksaa juu, mutta rahall saa myös laatua. Kaverilla lv veskoja feikkinä ja kyllä eron vaan huomaa oman aidon ja hönen feikin välillä. Okei, uggit ei oo niin brändi et jotain väliä, mutta silti..

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25061778:
Henkkamaukan nettikaupassa oli jossain vaiheessa, mut en mä enää löydä sieltä niitä.
Olisko vinkkiä, mistä muualta vois sellaiset halvalla ostaa?

joten sinuna voisin työntää sen halvas sinne missä ei aurinko paista! kokeile!

Voi voi teitä .....mun kaveri osti Löytötexistä feikit ugit makso 20e tai jotain on kävelly niillä viime talven ja kävelee tänkin talven...hyvässä kunnossa sillä ne on :) itte ostin just eilen uudet feikit ugit makso 70e myyjä sano et ennen käyttöä suihkuta vettähylkivää ainetta niin että ne on jo vähän märätkin ja anna kuivua sisällä noin puOlisen tuntia ja tee niin kaks kertaa.....tehty on ja hyvin kestää vettä ja muuta :) Että OSTAKAA SEMMOTTEET KENGÄT MISTÄ ITTE TYKKÄÄTTE AIDOT TAI FEIKIT KUMMATKIN ON HYVIÄ JOS KÄYTTÄÄ VAROVASTI EIKÄ HYPI KAIKESSA PASKASSA!!! :)

Yhteistyössä