V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan jokapäiväiseen ulkoiluun,kyseessä 4v tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ei ole lapsilla niitä, mutta itse olen opettelemassa niiden käyttöä. Olen lähinnä pururadalla kävellyt niillä, en ole vielä juoksemista kokeillut. Ihanat kengät. Millaiseen käyttöön ajattelit lapselle?
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ei ole lapsilla niitä, mutta itse olen opettelemassa niiden käyttöä. Olen lähinnä pururadalla kävellyt niillä, en ole vielä juoksemista kokeillut. Ihanat kengät. Millaiseen käyttöön ajattelit lapselle?
Käytöstä lapsella ei mullakaan ole kokemusta. Mä käytän niitä lähinnä salilla, joskus olen käyttänyt myös ulkoillessa. Mies käveli niillä viikon kaupunkiloman, eikä tulleet kuulemma jalat lainkaan kipeiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äsken kurkkasin jälleen myyjät ja kerrankin noita kenkiä olisi lähellä myynnissä?Ostaisitko itse kyseiset kengät lapselle?meillä kun tyttö kävelee mielellään paljain jaloin,mutta jokapaikkaan kun ei voi lähyeä ilman kenkiä,siksi tuollaisia ajattelin
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äsken kurkkasin jälleen myyjät ja kerrankin noita kenkiä olisi lähellä myynnissä?Ostaisitko itse kyseiset kengät lapselle?meillä kun tyttö kävelee mielellään paljain jaloin,mutta jokapaikkaan kun ei voi lähyeä ilman kenkiä,siksi tuollaisia ajattelin
Yksiksi kengiksi kyllä, en sitten tiedä miten tuo kostean ja kylmän sieto niissä, olen vasta kuivilla kesäkeleillä käyttänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on vikingin lenkkarit kyllä kosteille keleille..
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on vikingin lenkkarit kyllä kosteille keleille..
Paljonko lasten mallit maksavat?Minä tuumin, että olisiko ne hyvät sisäkenkinä kouluun?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jossain oli hinta 39e
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äsken kurkkasin jälleen myyjät ja kerrankin noita kenkiä olisi lähellä myynnissä?Ostaisitko itse kyseiset kengät lapselle?meillä kun tyttö kävelee mielellään paljain jaloin,mutta jokapaikkaan kun ei voi lähyeä ilman kenkiä,siksi tuollaisia ajattelin
Yksiksi kengiksi kyllä, en sitten tiedä miten tuo kostean ja kylmän sieto niissä, olen vasta kuivilla kesäkeleillä käyttänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jossain oli hinta 39e
Minulla on nauhallinen malli, olisin ottanut vetoketjullisen mallin, jos väri olisi miellyttänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on vikingin lenkkarit kyllä kosteille keleille..
Paljonko lasten mallit maksavat?Minä tuumin, että olisiko ne hyvät sisäkenkinä kouluun?
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ne on aika liukkaat, eli ei välttämättä...
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ne on aika liukkaat, eli ei välttämättä...
Aivan, minulla on ollut ne töissä, mutta siellä onkin karkea matto lattioissa ja rapuissa.