FB.. voinko rajata ketkä kaverit näkee tietojani??

En siis löydä sellaista.. vain sen kun voi rajata että "vain kaverini" näkee kaiken.
Mutta voiko siis määritellä että jotkut kaverit eivät esim näkisi etusivuillaan niitä tilapäivityksiäni yms.. kaikenmaailman koulukavereita sadan vuoden takaa siellä niin en tahtoisi heidän kaikkea lueskelevan :/

Ja tiedän,poistaa voi,mutta kun en kehtaa kuitenkaan..
 
Missä sellainen on? En vaan löydä vaikka miten ettinyt tuolta joka paikasta.. :/

Jotenkin inhottaa kun kirjoitan sinne asioita joita tahdon jakaa vaan kavereiden kans ja nyt ne näkee ex poikaystävästä lähtien kaikki..
 
kysyn
Ei ihan aiheeseen, mutta kysyn tässä ketjussa. Eli voiko jostain saada sellaisen asetuksen, että kaverit eivät näe kun olen facebookissa, siis siellä keskustelulistassa ei ole minun nimeä, vaikka selaisinkin sitä. Siellä on se poissa -kohta, mutta tekeekö se vaan sen puoliuun kuvan nimen perään?
 
Mulla ei siellä ole vaihtoehtoina kuin "vain kaverit" kavereiden kaverit" ja "kaikki" -siis en voi valita omista kevereista kuka näkee ja mitä. Tai ainakaan en löydä.. :/
Jo on tehty vaikeeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Ei ihan aiheeseen, mutta kysyn tässä ketjussa. Eli voiko jostain saada sellaisen asetuksen, että kaverit eivät näe kun olen facebookissa, siis siellä keskustelulistassa ei ole minun nimeä, vaikka selaisinkin sitä. Siellä on se poissa -kohta, mutta tekeekö se vaan sen puoliuun kuvan nimen perään?
mulla se on enkuks ja lukee et go offline, joten sen perusteella et näy ollenkaan listalla kun klikkaat sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Ei ihan aiheeseen, mutta kysyn tässä ketjussa. Eli voiko jostain saada sellaisen asetuksen, että kaverit eivät näe kun olen facebookissa, siis siellä keskustelulistassa ei ole minun nimeä, vaikka selaisinkin sitä. Siellä on se poissa -kohta, mutta tekeekö se vaan sen puoliuun kuvan nimen perään?
Olen kuullut että noinkin voisi tehdä,en osaa kyllä yhtään sanoa että miten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Mulla ei siellä ole vaihtoehtoina kuin "vain kaverit" kavereiden kaverit" ja "kaikki" -siis en voi valita omista kevereista kuka näkee ja mitä. Tai ainakaan en löydä.. :/
Jo on tehty vaikeeksi.
se viimeinen missä mulla lukee customize...
sieltä lisäät yksitellen kavereita ketä ei näe sun joitakin kohtia. sitten se ehottaa kaverilistaa. kannattaa nimetä se et voit suoraan lisätä jonkun tietylle listalle.
mulla on esim ne jotka ei näe tilapäivityksiä "tilattomat"
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Mulla ei siellä ole vaihtoehtoina kuin "vain kaverit" kavereiden kaverit" ja "kaikki" -siis en voi valita omista kevereista kuka näkee ja mitä. Tai ainakaan en löydä.. :/
Jo on tehty vaikeeksi.
se viimeinen missä mulla lukee customize...
sieltä lisäät yksitellen kavereita ketä ei näe sun joitakin kohtia. sitten se ehottaa kaverilistaa. kannattaa nimetä se et voit suoraan lisätä jonkun tietylle listalle.
mulla on esim ne jotka ei näe tilapäivityksiä "tilattomat"
Nyt vaihdoin englanniksi kielenkin,mutta silti ei ole vaihtoehtoa customize.. pitäiskö sen olla niiden listojen mukana jossa valitaan ketkä kaikki näkee? Miten ihmeessä en nyt löydä.
 

Yhteistyössä