Fb-viestit vierailta, ulkomaalaisilta miehiltä, huijausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Olen saanut aika säännöllisesti viestejä facebookissa ulkomaalaisilta miehiltä, esim. tämä:

Hello Dear, How are you doing today...wow your are so beautiful and i like your pictures. am new on here and I would like to know you much more better....hope to hear from you soon....

Tai

Hi, I would like to get to know you more,ur beauty is appreciating I wish you to always smile.Have a great and successful day!

Onko muut saaneet tällaisia, ja minkähänlainen huijaus noihin yleensä liittyy, rahan pyytäminen tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28766561:
Tuleehan noita aina silloin tällöin. En ole koskaan vastannut niihin, mutta veikkaisin, että rahaa haluavat.

Juu, ei itsellenikään tulisi mieleenkään vastata, mutta heti tuli mieleen että varmaan rahaa alkavat pian ruinata. Olen lukenut tuonkaltaisista huijauksista, ilmeisesti ovat juuri tällä tavalla alkaneita. Täytyy kyllä olla aika pöllö että oikeasti alkaa lähettää rahaa...:-D

Onko teillä kovinkin julkinen profiili kenelle noita tulee? Itse en ole saanut yhtään, mutta minulla onkin melko tiukat yksityisyysasetukset. Eli asetusten muuttaminen voisi auttaa, jos noita ei halua.

Luuleekohan ne, että naisen saa tuoolla lailla kun vähän jotain (mahdollisesti) huonolla englannilla sutasee?

Ja kyllä, olen saanut pari semmosta ihan ihme viesti. Kysytty engalmnniksi edttä "voitko olla kaverini" ja jotain "olet ihana" -blaa blaa lepertelyä.

[QUOTE="vieras";28766779]Onko teillä kovinkin julkinen profiili kenelle noita tulee? Itse en ole saanut yhtään, mutta minulla onkin melko tiukat yksityisyysasetukset. Eli asetusten muuttaminen voisi auttaa, jos noita ei halua.[/QUOTE]

Varmasti auttaa, itsellä etusivulta saa kyllä käsityksen että on mies ja lapsia. Aikaisemmin ei saanut niin silloin tuli noita aasian ihmeitä ym. lässyttämään.

Ei mulla koskaan oo näkynyt tuntemattomille4, kuin se oletuskuva, mutta ennen etusivultani ei joku tuntematon saanut käsitystä että mulla olis mies, nykyään saa. On vähentänyt siis ulkolaisten yhteydenottoja.

Niin ja kerran sain joltakin naiseltakin, tosin uskon että se jsotki mut johonki toiseen suomessa asuvaan saman nimiseen, kun kyseli niin tuttavallisesti kuulumisia ja miten menee, mikä sää ja vissiin lapsista..

Minäkin olen saanut noita. Yksityisyys asetukset pitäisi olla ihan kunnossa. Kuvat vain kavereille ym. En tiedä mistä ne noita profiileita löytää. Ehkä pelien kautta? Ja juu en ole vastannut kenellekään mitään..

On tullut kosintaa ja muutakin, lähinnä Afrikasta, jonkun verran kuuskymppisiltä briteiltä.

Mä en voi oikein muuttaa yksityisyysasetuksiakaan, koska teen kirppiksillä kauppaa ja mulle pitää pystyä lähettää yv:tä, vaikka ei olisikaan mun kaveri. Vain profiilikuva on julkinen, voikohan sitä asetusta muuttaa?

Yhteistyössä