FB tilitystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai tilitystä ja tilitystä, ihmettelyä ennemmin. Mikä ihme siinä on et niitä kavereita pitää vaikka haalia väkisin kaikenmaailman melkein tutuista, vaikkapa exän siskon exän uusi (nykyisin kyllä exä sekin) ja todellisuudessa tekemisissä ei koskaan oikeassa elämässä. Tai vielä parempaa, tai pahempaa on ventovieraat ns. pelikaverit. Kunhan näyttää siltä et on paaaljooon kamua, se on pääasia. Kait jotkut vaan pyytää kaveriksi kaikki, jotka on edes kerran nähnyt.
Ja en tilitä katkeruuttani, mulla on ihan tarpeeks monta kaveria siellä ja olempa ihan piilottanut profiilini välttääkseni näitä "tosielämän" ystäviä. Ja ajattelinkin tästä suorin tein mennä poistamaan vielä parikymmentä turhaa "kaveria" listoilta... Tai itseni kokonaan sieltä :)

Ei kaikille ole vaan merkitystä kuinka hyvin sitä tuntee ihmiset, joita lisää fb:ssä kavereikseen. Olen itsekin lisäillyt kaveriksi sellaisia ihmisiä jotka olen tavannut vain kerran :D Ei siinä minusta mitään ongelmaa ole, ainahan sen kaverikutsun voi hylätä jos siltä tuntuu.

Ja minullakin on niitä pelikavereita, ei siksi että haluaisin ihan hirveän määrän vain kavereita että ihmiset luulisivat minun olevan sosiaalisempi kuin olen vaan siksi kun ne omat kaverit ei pelaa ja niitä kavereita nyt vaan tarvii niissä peleissä =)

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep

Yhteistyössä