FB:sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Jos joku henkilö on minulla estolistalla, niin näkeekö hän kuitenkin tietoni, jos meillä on yhteinen kaveri? Tai yleensä minun olemassaoloni FB:ssa? Olen laittanut yksityisasetuksista kaikki asetukset niin, että tietojani näkevät vain kaverini, eivät kavereiden kaverit. Mutta mitä jos kommentoin jotain tuon yhteisen kaverini seinälle, niin tämä estämäni henkilö varmaan näkee sen kommentin? Tai jos tämä yhteinen kaverimme kommentoi minun seinälleni, niin estämäni henkilö varmaan näkee sen yhteisen kaverimme seinältä? Entä jos tämä yhteinen kaverimme kommentoi jotain kuvaani, näkyykö se estetylle henkilölle?

Anteeksi... :ashamed: Tärkeitä kysymyksiä hiukan paniikissa kirjoitettuna

Mun tietääkseni se estetty ei näe sun olemassaolo FB:ssä millään tavalla. Jos kommentoit yhteisen kaverinne juttua, niin sun kommenttia ei vaan näy sille. Ja kuvia pääsee näkemään vain ja ainoastaan ne jotka on asetuksissa määritelty.

Jos joku henkilö on minulla estolistalla, niin näkeekö hän kuitenkin tietoni, jos meillä on yhteinen kaveri? Tai yleensä minun olemassaoloni FB:ssa? Olen laittanut yksityisasetuksista kaikki asetukset niin, että tietojani näkevät vain kaverini, eivät kavereiden kaverit. Mutta mitä jos kommentoin jotain tuon yhteisen kaverini seinälle, niin tämä estämäni henkilö varmaan näkee sen kommentin? Tai jos tämä yhteinen kaverimme kommentoi minun seinälleni, niin estämäni henkilö varmaan näkee sen yhteisen kaverimme seinältä? Entä jos tämä yhteinen kaverimme kommentoi jotain kuvaani, näkyykö se estetylle henkilölle?

Anteeksi... :ashamed: Tärkeitä kysymyksiä hiukan paniikissa kirjoitettuna

Käsittääkseni siis ei kommentin kautta pysty näkemään sinun sivujasi, jos sulla on asetukset niin ettei niitä nää kuin kaverit. Jos kaverisi kommentoi sun kuvaasi, niin silloin hänen kaverinsa pääsee katsomaan kuviasi ja profiiliasi. Nykyään tulee myös sellasia missä näkyy kun joku kaverisi on kommentoinut oman kaverinsa(joka siis ei ole sun kaverisi) päivitystä... käsittääkseni FB hakee tuollaset ihan rändöminä...

Mun tietääkseni se estetty ei näe sun olemassaolo FB:ssä millään tavalla. Jos kommentoit yhteisen kaverinne juttua, niin sun kommenttia ei vaan näy sille. Ja kuvia pääsee näkemään vain ja ainoastaan ne jotka on asetuksissa määritelty.

ei vaan jos kaverisi on kommentoinut sun kuviasi niin hänen kaverinsa pystyvät katsomaan kuviasi/profiiliasi, viis omista asetuksistasi.

[QUOTE="heidie";22156551]ei vaan jos kaverisi on kommentoinut sun kuviasi niin hänen kaverinsa pystyvät katsomaan kuviasi/profiiliasi, viis omista asetuksistasi.[/QUOTE]

ei vaan sitä tiettyä kuvaa,ei kaikkia kuvia =) ja jos hlö on estetty,kuten ap:n tapauksessa,ei estetty nää edes sitä,että yhteinen kaveri on kommentoinut jotain kuvaa..

Aamulla voikin sit jo olla eri juttu, Fb kun voi muuttaa sääntöjä millon tykkää. Vaikka niin et aamulla kaikki näkeekin sun kaikki tiedot ja kuvat.

Mut kai te sen tiesitte, kun ootte hyväksynyt käyttöehdot

Aamulla voikin sit jo olla eri juttu, Fb kun voi muuttaa sääntöjä millon tykkää. Vaikka niin et aamulla kaikki näkeekin sun kaikki tiedot ja kuvat.

Mut kai te sen tiesitte, kun ootte hyväksynyt käyttöehdot

eipä ne sellasia muutoksia tee, millä itellensä hautaa kaivaa....

Ja edelliseen kommenttiin; jos on niin tyhmä et näkyy kaikille kaikki, niin ei tosiaan paljoo auta et jonku estää, ku näkee sit jollain feikkiprofiililla kaiken...

[QUOTE="gen";22156750]eipä ne sellasia muutoksia tee, millä itellensä hautaa kaivaa....

Ja edelliseen kommenttiin; jos on niin tyhmä et näkyy kaikille kaikki, niin ei tosiaan paljoo auta et jonku estää, ku näkee sit jollain feikkiprofiililla kaiken...[/QUOTE]

Kyllä tekee ja on tehnytkin. Yhteen aikaan pääsi jonkun sääntömuutosten jälkeen lukemaan kaikkien seinät ja katteleen kenen vaan kuvia

Yhteistyössä