FB:n FarmVille - Voisko joku ystävällisesti kertoa, mitä hittoa sillä possulalla tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tajua ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tajua ei

Vieras
Miksi niitä tryffeleitä pitäs "metsästää" tai kesätä statuksista? Mihin niitä kerätään? Olen joskus vissiin klikkaillutkin, mutta missään ne ei näy... Ja miten esim. niitä keltaisia / kultaisia tai mitä lie tryffeleitä saa, josta saa bensaa? Mulla on koko sikala jäänyt unholaan, mutta pari kertaa olen "vahingossa" noita "bensatryffelistatuksia klikannu ja aattelin, että pitää vissiin ryhdistäytyä senkin suhteen...

Älkääkä käskekö lukea sielä pelistä - mä luin, enkä tajua niistä mitään... :( Enkku ei ole vahvin lajini... :ashamed:

Possulassa sä voit säilöä possusi. Tietyistä possuista saa tietyn värisiä tryffeleitä, valkoiset metsästää valkoisia, ne pink pot possut kultaisia jne. Eri värisistä tryffeleistä saa erilaisia palkintoja.

Kun sä metsästät possu joko löytää tai ei löydä tryffeleitä. Jos löytää, julkaset feedin sen tyypin seinällä jonka tilalta tryffeli löytyy. Kun tämä naapuri hyväksyy tryffelin hän joko voi lähettää sen myös sulle, tai sitten ei. Eli sä saat itselles tryffeleitä vaan sillai että sun löytämiä lähetetään sulle takaisin, tai joku muu löytää sun tilalta niitä. Tryffelit tulee hyväksymisen jälkeen gift boksiin josta saat ne käyttöön.

Parasta possulassa on että niille voi syötttää ylimääräiset puskat että niistä pääsee eroon mitä ei itse tarvi! :D Possuille pitää siis syöttää joka metsästyksen jälkeen joko pellosta löytyneitä puskia (bushel) tai possunruokaa (slop). Metsästyksen jälkeen ne lepäävät 24 h ennen kuin ovat taas virkeitä uuteen metsästykseen.

Viimeksi muokattu:
Possulassa sä voit säilöä possusi. Tietyistä possuista saa tietyn värisiä tryffeleitä, valkoiset metsästää valkoisia, ne pink pot possut kultaisia jne. Eri värisistä tryffeleistä saa erilaisia palkintoja.

Kun sä metsästät possu joko löytää tai ei löydä tryffeleitä. Jos löytää, julkaset feedin sen tyypin seinällä jonka tilalta tryddeli löytyy. Kun tämä naapuri hyväksyy tryffelin hän joko voi lähettää sen myös sulle, tai sitten ei. Eli sä saat itselles tryffeleitä vaan sillai että sun löytämiä lähetetään sulle takaisin, tai joku muu löytää sun tilalta niitä. Tryffelit tulee gift boksiin josta saat ne käyttöön.

Parasta possulassa on että niille voi syötttää ylimääräiset puskat että niistä pääsee eroon mitä ei itse tarvi! :D Possuille pitää siis syöttää joka metsästyksen jälkeen joko pellosta löytyneitä puskia (bushel) tai possunruokaa (slop).

Niin siis mihin käyttöön ( siis palkintoihinko?) ja mihin ne tulee näkyviin kun ne sieltä boxista kilkkaa pois tai jos klikkaa jonkun muun stauksesta tryffelikorin itselleen? :O

Eli kun joku löytää sun tilalta tryffelin sun FB seinälle tulee asiasta ilmoitus. Klikkaat siinä julkaisussa olevaa linkkiä Accept Truffle. Nyt aukeaa uusi ikkuna, jossa kysytään haluatko jakaa tryffelin takaisin lähettäjälle. Kohteliasta on jakaa takaisin (Yes and share truffel back) koska sä et itse menetä siinä mitään. Sä et voi kerätä muita tryffeleitä kuin niitä jotka on sun seinälle laitettuja. Et siis saa "varastettua" niitä muitten seiniltä.

Nyt se tryffeli on ilmestynyt sun gift boksiin. Kun haluat vaihtaa sen palkinnoksi, vain klikkaat vihreää use nappia. Sitten FV ilmoittaa mitä sait, ihan sama systeemi kuin vaikka special deliveryjen kohdalla.

Yhteistyössä