FB Lindex-kirppari. Järkyttävät hinnat käytetyistä vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh huh"

Vieras
Herranjestas, eihän Lindexin tuotteet ole edes uutena noi kalliita. Liityin siis ko. kirpparille ja täytyykin alkaa sielä myymään tästä lähtien kaikki Lindex-vaatteet. Mammat suorastaan näyttää reipivän noi vaatteet käsistä aivan järkyttävillä hinnoilla, ottaen huomioon että tuote on käytetty. Näyttäis olevan jopa reikäinen/parsittu + käytetty, niin silti siitä näköjään voidaan pyytää n. 80% ovh:sta :O

Siis ihan järkyttävät hinnat käytetyistä vaatteista.

Ja sitten tuossa vähän luin noita ilmoituksia, niin lähes jokaisessa ilmoituksessa mainitaan, että velour on kovaa, eikä enää pehmeää niinkuin uutena. Tai ostaja kysyy, onko velour vielä pehmeää. Ihan sama onko se edellisellä omistajalla pehmeää vai ei, mutta sen saa pehmeäksi kuivausrummulla ;)

Mä en ole mukana tuommoisessa ryhmässä, joten ilman esimerkkihintaa on vähän vaikea sanoa juuta taikka jaata. Mutta toki, jos hinnat ovat 80% ovh-hinnoista, niin onhan ne aika kovia.

Tottahan toki sieltä joku sellainen "hittivaate" saattaa esiin nousta, josta ihmiset ovat valmiita lähes saman hinnan maksamaan, kuin uudesta, mutta ei kai sentään ihan kaikista?

Itse ostin juuri kirppikseltä 4 eurolla Lindexin bodyn. Kyllähän se aika kallis käytetyksi vaatteeksi oli, mutta uskoakseni se maksaa Lindexillä kuitenkin enemmän uutena, kuin tuon 4€. Tykästyin bodyyn kovasti ja koska kirppisreissullani löysin useammankin varsin kohtuuhintaisen vaatteen, tasoittaa ne edukkaat vaatteet sitten hieman näitä kalliimpia :)

Velouria EI SAA kuivausrumulla pehmeäksi enää siinä vaiheessa, kun se on kulumisen kautta riittävästi painunut. Meillä on rumpu ja huuhteluainekin käytössä, mutta muistan kyllä, että meilläkin on kahdet sellaiset velourhousut olleet, joiden velour ei enää ole järin pehmeätä rummusta ja huuhteluaineesta huolimatta olleet.

Chefille esimerkkejä:
Tässä kirpparin listan pari ylintä tuottetta, eli en ole poiminut näitä vaan kalleimmasta päästä vaan otin järjestyksessä.
- kaksi 80/86 cm hupparia, toinen fleece ja toinen college. Fleece nyppyyntynyt ja collegessa myös hahtuvaa pinnassa, mutta kuulemma hyväkuntoisia (miksi jos nyppyyntyneet?) 12 euroa yhteensä.
- 2 kpl velourhousuja 80 cm, joissa myyjän sanojen mukaan velour karheutunut, 10 euroa.
- 80/86 yöpuku pilvikuvio. 5 euroa
- 80 cm potkuhousut 11,50 euroa
- kahdet parit 19/21 kokoisia sukkia, joissa pesunukkaa myyjän mukaan. 3 euroa
-velourpotkuhousut 80 cm, 12 euroa

Sama se on kaikilla muillakin kirpuilla ja huudossa.Ticketinkin kirpuilla pyydetään jopa risoista vaatteista älyttömiä hintoja ja ihmiset ostaa.Jos viitsii vähän googlailla niin löytää uutena halvemmalla.

Sama meno myös småfolkin kirppariryhmässä, joskus kyllä olen tehnyt hyviäkin ostoksia. Mutta esim. kesäale aikaan monessa paikassa småfolkin bodyt tarjouksessa 11,90 € ja minäkin ostin yhden tähän hintaan ja seuraavana päivänä näin ko. kirpparilla saman bodyn samassa koossa käytettynä (pesunukkaa mutta ehjä) hintaan 18€ :) ja näitä esimerkkejä riittää.

Tää on tätä ainaista itkemistä. Joo livekirppikseltä saa tosi paljon halvemmalla, jos sattuu löytämään ja jaksaa pyöriä siellä. Vähän sama kun ihmiset, jotka valittaa, että miksi kahvi maksaa kahvilassa 3 e, kun kotona saa melkein ilmaiseksi. Onhan siellä kalliimpaa ja siitä syystä myyn itse vaatteet pois noilla face-kirppiksillä, mutta kyllä huippuhintoja saa vaan tietyistä halutuista tuotteista- tinkiminenkin kuuluu asiaan.

Siinä voit kivasti kotisoffalla shoppailla ja tulee tuote kotiin. Lähes kaikki, jotka multa ostaa tuotteita on jostain tosi pieneltä paikkakunnalta, jossa ei niin ole kirppiksiä ja mahdollisuuksia rampata aleissa...

Edelliseen vielä, että tekee noilla edullisia löytöjäkin tuurilla, mutta ne menee kaupaksi minuuteissa ja jäljelle jäävät ne kalliit tuotteet eikä suurin osa edes ehtinyt näkemään niitä halpoja...

[QUOTE="vieras";29015850]Kohta joku valopää tulee rääkymään että "ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa". Vaan kun joskus se pyytäjäkin ON tyhmä![/QUOTE]

Niimpä. Oon tässä seurannu tutun lärvikirpparin touhuja ja sitä että ei mee kaupaksi..jos body maksaa 15e ja terättömät potkarit 18e, eikä edes anna tinkivaraa, ei oo kumma että kukaa ei osta. Muissakin vaatteissa kovia hintoja. Oon katellu muutamaa kivaa mut hintavaatimus karkottaa.

[QUOTE="vieras";29016070]Tää on tätä ainaista itkemistä. Joo livekirppikseltä saa tosi paljon halvemmalla, jos sattuu löytämään ja jaksaa pyöriä siellä. Vähän sama kun ihmiset, jotka valittaa, että miksi kahvi maksaa kahvilassa 3 e, kun kotona saa melkein ilmaiseksi. Onhan siellä kalliimpaa ja siitä syystä myyn itse vaatteet pois noilla face-kirppiksillä, mutta kyllä huippuhintoja saa vaan tietyistä halutuista tuotteista- tinkiminenkin kuuluu asiaan.

Siinä voit kivasti kotisoffalla shoppailla ja tulee tuote kotiin. Lähes kaikki, jotka multa ostaa tuotteita on jostain tosi pieneltä paikkakunnalta, jossa ei niin ole kirppiksiä ja mahdollisuuksia rampata aleissa...[/QUOTE]

Kyllä ne hinnat alkaa karata livekirpparillakin. Kivan näkölstä, mutta en maksa käytetystä paidasta 15e. Uutena saan halvemmalla kaupasta. Pyöriminen ei paljoia auta kun hintataso on noussut.

Itse myyn Lindexiä, KappAhlia, H&M, Benettonia, Ticketiä, P.O.P, kaikkea facen kirppiseksillä. Ja saman olen pistänyt silmään että kauheita hintoja pyydetään. Tottakai pitää ottaa huomioon että postimaksutkin maksaa, mutta silti jotain rajaa. Itse jään voitolle ehkä 1-2e/tuote, mutta haluan pois noi vaatteet lojumasta. Toki kirjekuoriin menee myös, teippiin ym. Mutta halvalla lähtee ainakin mun myyntiin menevät vaatteet.

Kyllä ne hinnat alkaa karata livekirpparillakin. Kivan näkölstä, mutta en maksa käytetystä paidasta 15e. Uutena saan halvemmalla kaupasta. Pyöriminen ei paljoia auta kun hintataso on noussut.

Toi on kyllä totta, mutta toisaalta lastenvaatteiden hinnat on myöskin nousseet ihan järjettömiksi. Pyrin ostamaan lähes kaiken ennakoiden alesta... Juuri tuolla Lindexillä tunikat on sen 18 e ja farkut on aikuisten hinnoissa. Ihan järjetöntä- puhumattakaan noista miikkareista, popeista ja mitä niitä on...

Vallilan fb kirppiksellä sitä vasta kovat hinnat onkin :D + sielä on vielä kielletty kritisoimasta kovia hintoja ja siitä saa ylläpidolta haukut :D

Monet tuotteet sielä maksaa saman kuin kaupassa ja usein saa jopa halvemmalla kaupasta tarjouksesta.

Unohtunut kokonaan kirppiksen tarkoitus ;D

Taidanpa itsekin liittyä noihin kirppareihin, myytävää nimittäin löytyisi :) itse ostan näkemättä vaatteita livenä vain uusina, koska hyväkuntoisen käsite on niin laaja. Joillekin reikä ei merkkaa mitään, minä taas en ostaisi ikinä reikäisiä vaatteita.

Yhteistyössä