Fb kirppis ja hometalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Ostin aiemmin yhden vaatteen fb kirppikseltä, en noutanut tyypin kotoa joten en tiedä millasessa talossa asuu. Kotona huomasin että haisee tosi voimakkaalle ja jotenkin en heti yhdistänyt hajua.
Nyt tää sama tyyppi haki multa pari vaatetta ja heti tajusin kun astui sisään, että sehän on home mikä haisee. Eli ilmeisesti asuu hometalossa eikä varmaan itsekään sitä tajua.
Oon kuitenkin huomannut, että on tosi aktiivinen kirppismyyjä. Etenkin ihan pienten lasten vaatteita. Ei toki ole mun asiani, mut jotenkin kammottaa ajatus että ne homevaatteet tuolla kiertää.
Eli mitä tekisitte? Eikai sitä oikeen voi ventovieraalle mennä sanomaankaan, et hei teillä on varmaan hometta. Vai voiko?

Ei kai voi. Itselläni on luokkakaveri joka haisee homeelle, ja ovat lastensa kanssa koko ajan kipeinä.
Olen saanut vinkkiä muilta ettei kannata mainita hänelle mitään, vaan antaa olla.

Saan oireita jopa tuon henkilön läheisyydessä ollessa. En siis osta käytettyjä vaatteita tai tavaroita ellen niitä pääse haistelemaan. Mieluiten ostan uutta koska en halua homisia tavaroita talooni.

Lähteekö ne homeitiöt pesussa tai leviääkö niiden vaatteiden mukana? Uskaltaako mitään kohta ostaa käytettynä... Homettahan voi olla, vaikkei edes haise.

Koitin sitä vaatetta pestä useemman kerran eikä se haju mihinkään lähtenyt. Ja lensi roskiin kun tajusin mistä on kyse. Enpä taida enään itsekään uskaltaa.
Aloin seurata kyseisen ihmisen toimintaa ja kauppa näyttää hänellä hyvin käyvän. Ihmettelen eikö muut huomaa hakua, kun samat ihmiset niitä kuitenkin ostelee.
Olin stalkkeri ja kävin katsomassa sen fb profiilia, joka ei ollut salattu. Valitteli kun lapsilla on astmaa ja korvatulehduksia, joten tuskin olen vaan kuvitellut koko juttua vaikka homekammoinen olenkin.

Yhteistyössä