FB ja tykkääminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua vituttaa noi tykkääjät. Yksi ilmoittaa, että mummo kuoli, niin puolessa tunnissa oli tullut NELJÄ TYKKÄYSTÄ. Siis miks helvetissä tuon napin nimi pitää olla tykkää?

Oikeastihan se nappi on nappi, joka ilmoittaa "hei minäkin huomasin tämän sinun turhanpäiväisen tilapäivityksen". Mun mielestä tästä vois pistää ylläpidolle ehdotuksen, että nappi muutettaisiin sanaksi "huomioitu" eikä se olisi enää "tykkää". Tai sitten olisi kaksi nappia: "tykkää" ja "ei tykkää".

Aplle: En tykkää tiloista joista en oikeasti tykkään. Ja harvemmin tykkään päivityksistä ihmisiltä, joita en muuten tunne. joskus saatan jos joku ystävistäni liitttyy siihen päivityksiin tai jos tunnen päivittäjän vaikkein olatiskaan Feissarissa ystäviä..

Peukun nostamisella on eri kulttuureissa eri merkityksiä; siis jopa poliittinenkin.Tai jos joku muistaa muinaiset roomalaiset keisari säästi sillä merkillä gladiaattorin hengen? Joten, joo, tarkkaan ottaen ap on oikeassa, että peukun kanssa pitäisi olla tarkempi. Toisaalta imemme muutenkin vaikutteita suuresta maailmasta joka päivä, niin olisi ihan aiheellista meidänkin mörököllimaassa imea suuren maailman suopeaa asennetta myös toisiamme kohtaan. Peukuttaminen on monelle hyyyyvin vaikea laji. Joskus ihmettelen, että eikö sitä voi vaan kannustaa olipa oma mielipide kuinka kielteinen tahansa? Ajatella, että mitäpäs jos suon tulle puolivieraalle virtuaalisen hymyn ja annan hänen kokea tyytyväisyyttä saadessaan muilta huomiota.

On sanontakin, mitä aikaan voi saada pelkällä hymyilylyllä. Minä en nimittäin jaksa hapannaamoja. Se on uskomatonta, miten paljon ihmiset viitsivätkin näyttää sellaisilta ja jokaikinen hymyilee heti takaisin kun itse viitsii vähän hymyillä.

Yhteistyössä