fb-apuja kaipailen, yksityisyysasetuksista

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Itse olen jakanut tuttava, ystävät, perheenjäsenet omiin ryhmiin (jokaisen henkilön voi merkitä omaan ryhmään kun tämän hyväksyy tai myöhemmin kyseisen henkilön sivulla).
Kun kirjoitan sitten viisauksiani niin "julkaise" napin vieressä on toinen valikko josta voi valita mille ryhmälle, vaiko kaikille, tekstin julkaisee.

"aapee"
Itse olen jakanut tuttava, ystävät, perheenjäsenet omiin ryhmiin (jokaisen henkilön voi merkitä omaan ryhmään kun tämän hyväksyy tai myöhemmin kyseisen henkilön sivulla).
Kun kirjoitan sitten viisauksiani niin "julkaise" napin vieressä on toinen valikko josta voi valita mille ryhmälle, vaiko kaikille, tekstin julkaisee.
Suurkiitos tästä, nyt pääsin jo vähän jäljille... :) Eli kun en ole aiemmin mitään jakoa tehnyt, niin pitääkö mun käydä nyt jokaisen kaverin sivulla korjaamassa asetuksia? Ne on siis nämä "läheiset kaverit" ja "tuttavat", eikö? Näkeekö mun kaverit että olen tehnyt tällaista jaottelua?

"aapee"
[QUOTE="aapee";29114791]Suurkiitos tästä, nyt pääsin jo vähän jäljille... :) Eli kun en ole aiemmin mitään jakoa tehnyt, niin pitääkö mun käydä nyt jokaisen kaverin sivulla korjaamassa asetuksia? Ne on siis nämä "läheiset kaverit" ja "tuttavat", eikö? Näkeekö mun kaverit että olen tehnyt tällaista jaottelua?[/QUOTE]

Minulle on siis tullut joskus viestejä, että "henkilö xx merkitsi sinut serkukseen" ja se pitää hyväksyä. He näkyvät nyt kohdassa perhe. Meneekö myös näistä läheisistä kavereista tai tuttavista jotain viestiä kavereille?

[QUOTE="aapee";29114791]Suurkiitos tästä, nyt pääsin jo vähän jäljille... :) Eli kun en ole aiemmin mitään jakoa tehnyt, niin pitääkö mun käydä nyt jokaisen kaverin sivulla korjaamassa asetuksia? Ne on siis nämä "läheiset kaverit" ja "tuttavat", eikö? Näkeekö mun kaverit että olen tehnyt tällaista jaottelua?[/QUOTE]

Näin minä olettaisin että joudut jokaisen käymään läpi, en ainakaan itse ole mitään muuta tapaa löytänyt tälle toimenpiteelle.
Ja kyllä, tarkoitan juuri noita "läheiset kaverit" ja "tuttavat" kohtia (itsellä facebook englanniksi niin en tiennyt näiden suomalaisia vastineita). Siellä on myös mahdollisuus luoda kokonaan uusia ryhmiä.
Mitään viestiä näistä ryhmäjaotteluista ei kavereille mene. Sukulaisuus suhteet vaativat facebookissa hyväksynnän, siksi niistä ilmoitellaan.

Yhteistyössä