FB apua, miten voi näkyä toisille paikalla olevana vaikka on offline?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muorina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muorina

Vieras
Eli jos on offline eli poissa keskustelusta ja ei näe edes niitä toisia keskustelijoita niin miten kummassa voi silti näkyä toisille siellä ns.paikalla olevana?
Eikä ole kyse siitä että pitää päivittää vaan ei auta mikään.
Onko tämä kenties perheenjäsenten keskinen jutu vai näkyyköhän sitä sitten kaikille?
Eihän siitä poissa keskustelusta ole mitään hyötyä jos kuitenkin toisille näkyy paikalla olevaksi eikä edes itse näe ketä on paikalla.

ei näy,paitsi nyt on tullut uutena siihen vasempaan laitaan läjä ihmisiä,joista osa on offline tilassa ( näet kuka on online,kun vihreä pallo on näkyvissä ),näyttää satunnaisesti offline tilassa olevia kavereita siellä..

Linuxissa on ainakin empathy-ohjelma jolla saa itsensä pidettyä online-tilassa vaikkei olisi koneella, kunhan ohjelma on käynnissä. Ittellä ko. ohjelma aukeaa automaattisesti kun kone menee päälle ja sammuu kun kone sammutetaan... Eli mä oon kokoajan siellä vaikken olisikaan.

Eli siis. Kun menee pois keskustelusta ja ne kaverienkin kuvat häviää sieltä vasemmalta niin silti he voivat nähdä minut siellä sisällä olevaksi niin kauan aikaa kun minä siellä itse fb:ssä olen sisällä. Ja vaikka suoriltaan olisin offline kun menen sisälle niin näkevät.
Katsoin sitä tukikeskusta niin seillä on moni muukin saman ongelman kanssa painimassa eivätkä ole vastanneet mitään.

Yhteistyössä