V
vierattt
Vieras
Voiko fasettilukot ym. jumitukset aukaista muulla keinoin kuin manipulaatiolla ja mikä se toinen olikaan, joka mobilisointi? Kun mulla ilmeisesti lukkoja niskassa/selässä ja pelottaa ihan hulluna kun luin kaikkia kauhujuttuja mm. tosta manipulaatiohoidosta.