Farmville poistuu facebookista!!!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ounou...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Roskapostia:
Jos ei lopeteta, niin voisivat ainakin olla lähettämättä niitä viestejä kaikkien seinälle...

Ne postithan saa pois yhdellä klikkauksella! Menet kotisivulle ja siellä minkä tahansa farmville-postin oikeassa yläkulmassa klikkaat "hide farmville". Ne näkyy edelleen, jos käyt pelaavan kaverin profiilissa, mutta uutisvirtaan niitä ei sen jälkeen enää tule!

Alkuperäinen kirjoittaja yhyhh:
oh shit.. :(

http://www.facebook.com/group.php?gid=118420938188196

joku kaveri oli jo luonut ryhmän tukemaan että säilyisi facebookissa, liittykää kaikki! :)

en liity, koska mä voin pelata farmvillee siel muuallaki, en mä naamakirjasta lähe sen takia et ne pelit lähtee...

olen jo tasolla 70. Muutenki menny maku koko pelistä, kun ei toimi ikinä kunnolla. Sen sijaan Mafia wars vois jäädä... sitä paitsi tossahan sanotaan, että HUHUTAAN :whistle:

Kokugamer-sivusto kertoo, että Facebookin suosituimpia pelejä tekevä Zynga on lähdössä pois palvelusta vastalauseena Facebookin tiukalle verotuspolitiikalle.

Zyngan peleihin kuuluvat muun muassa valtavaa suosiota ympäri maailmaa nauttivat Farmville- ja Mafia Wars -pelit, sekä käytännössä kaikki -ville-loppuiset Facebook-pelit.

Ihan hyvä, jos vaikka rajoittais tätä meikäläisenkin addiktiota... :ashamed: Mutta toisaalta taas... Pystyyhän sitä pelaamaan myös muualla, kuten joku jo sanoi... :whistle:

Pystyykö jo pelaamaan jossain muualla? lopetin fb:n käytön kun en tehnyt muuta kun pelannut farmvilleä, mutta nyt mammalomalle jäädessa kaipuu pelaamaan olisi kova, mutta naamakirjaan en enää kuviani laita..