coinsit tällä hetkellä: 110,053
setelit: 7
levelisi: 38 (puuttuu vajaa 2000xp:tä seuraavasta levelistä )
ohhoh millä ihmeellä sä noi oot kerännyAlkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Kolikoita 1684246
Setelit 6
Taso 39.
Oon pihi :ashamed: Ostin samaisen villan ja luulin etten pääse ikinä takaisin yli miljoonan, mutta sinne ne vaan viljelemällä on kerääntyneetAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ohhoh millä ihmeellä sä noi oot kerännyAlkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Kolikoita 1684246
Setelit 6
Taso 39.
mä ostin sen miljoonan villan ja siihen ne sit kaikki menikin...
mä aattelin kans ny säästää. mut ei siel oo enää mitään tavotetta nii.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Oon pihi :ashamed: Ostin samaisen villan ja luulin etten pääse ikinä takaisin yli miljoonan, mutta sinne ne vaan viljelemällä on kerääntyneetAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ohhoh millä ihmeellä sä noi oot kerännyAlkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Kolikoita 1684246
Setelit 6
Taso 39.
mä ostin sen miljoonan villan ja siihen ne sit kaikki menikin...
ooksä huomannu mitä extraa sä saat noista tähdellisistä? kun mullon rypäleistä pelkästään ja rahaa niist ei tuu yhtään enempää, mut joistakin plänteistä voi hyvällä tsägällä tulla 3xp:tä ja joistain tulee 0. :/ en kerää enään mistään kaikkia tähtiä, kasvatan sen mukaan mikä tuntuu sillä hetkellä parhaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Kolikoita 748061
Levelillä 37 ja pojoja 110872
Farmville seteleitä 32
Kaikki tähdet kerätty mansikoista, munakoisoista, riisistä, vehnästä, keltaisesta pitkulaisesta kurpitsasta (en tiedä suomalaista vastiketta), artisokasta, puuvillasta ja herneistä
kun pääsee levelin eteenpäin, tai ostamalla oikeella rahalla. tais olla 3.50e jotain 25 seteliä..Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:Miten noita seteleitä saa? :snotty:
Enpä mitään sen erityisempää ole huomannut, xp:tä saavuttamisesta ainakin saa. Ehkä sitten kun on kerännyt kaikki tähdet kaikista istutettavista? Minun on vain pakko kerätä ne kaikki, pakko saada ruusukkeet, pakko tehdä sitä ja tätä.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ooksä huomannu mitä extraa sä saat noista tähdellisistä? kun mullon rypäleistä pelkästään ja rahaa niist ei tuu yhtään enempää, mut joistakin plänteistä voi hyvällä tsägällä tulla 3xp:tä ja joistain tulee 0. :/ en kerää enään mistään kaikkia tähtiä, kasvatan sen mukaan mikä tuntuu sillä hetkellä parhaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Kolikoita 748061
Farmville seteleitä 32
Kaikki tähdet kerätty mansikoista, munakoisoista, riisistä, vehnästä, keltaisesta pitkulaisesta kurpitsasta (en tiedä suomalaista vastiketta), artisokasta, puuvillasta ja herneistä
Coins : 187100.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:coinsit tällä hetkellä: 110,053
niin siis sitä mä tarkotinkin, et kun on jo kaikki tähdet..Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Enpä mitään sen erityisempää ole huomannut, xp:tä saavuttamisesta ainakin saa. Ehkä sitten kun on kerännyt kaikki tähdet kaikista istutettavista? Minun on vain pakko kerätä ne kaikki, pakko saada ruusukkeet, pakko tehdä sitä ja tätä.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ooksä huomannu mitä extraa sä saat noista tähdellisistä? kun mullon rypäleistä pelkästään ja rahaa niist ei tuu yhtään enempää, mut joistakin plänteistä voi hyvällä tsägällä tulla 3xp:tä ja joistain tulee 0. :/ en kerää enään mistään kaikkia tähtiä, kasvatan sen mukaan mikä tuntuu sillä hetkellä parhaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Kolikoita 748061
Farmville seteleitä 32
Yritän kerätä puita ahkerasti, jotta voin hävittää ne kaikki muutamia hassuja luukuun ottamatta, siis siten, että saan sen ruusukkeen puiden putsaamisesta mahdollisimman nopeasti, kuitenkin ilman tilan viemistä istutuksilta. Viimeisenä hommaan ruusukkeen naapureista. Multa puuttuu vielä kolme naapuria kolmanteen ruusukkeeseen.
Tämmöistä tämä mun pelinini on. Kamalaa suorittamista, vasta sitten kun pääsen tiettyyn leveliin tai saavutan tietyn asian, voin alkaa tekemään mielestä tilaa. :ashamed:
OkAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kun pääsee levelin eteenpäin, tai ostamalla oikeella rahalla. tais olla 3.50e jotain 25 seteliä..
Oho, muutama naapuri sullaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ota multa pari naapuria mulla on niitä yli 60 :|
no älä. en oo jaksanu laskee hetkeen taas. tuun muokkaan kohta tätä, lasken neAlkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Oho, muutama naapuri sullaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ota multa pari naapuria mulla on niitä yli 60 :|