Farmville-murinaa

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Ärrinmurrin! Ärsyttää Farmvillessä se, kun julkaistaan jotain "napattavaa", vaikka noita adoptoitavia elukoita tai jotain, ja sen yhteyteen kirjoitetaan sitten jotain tyyliin "EI SAA OTTAA, TÄÄ ON TARKOITETTU MUN KAVERILLE PIIALLE!!!" Miksi se sitten pitää julkaista kaikille? Miksi ei rajata sitä vaan Pialle? Ja sitten jos joku ei huomaa tekstiä ja nappaa sen, niin kamalan kiukuttelu :kieh:

Vähän kuin kutsuisi joukon kavereita kahvipöytään ja sitten kun kaikki on istuutunut, niin kuuluttaisi kovaan ääneen että "EI SAA OTTAA PULLAA, PULLA ON VAAN PIIALLE!!!"

Joo joo, se on vaan peli... mutta silti :D Haluan pitää päättömän ajanvietteeni mukavana ja hyväntuulisena. Murr!

Se uusi linna on muuten tosi mahtavan näköinen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en ole moisesta kuullutkaan. Jos kaipaatte naapureita, meikäläisen saa lisätä. En varaile kellekään. :D

Mulle saa kanssa laittaa yv:tä jos kaipaa naapureita. Mäkään en varaile kenellekkään mitään. :)

Mun naapureista ei kyllä kukaan kirjoita tuollaista, mutta sinuna ottaisin silti, kun niitä adoptoitaviakin saa useampikin naapuri kuin vain yksi siitä samasta ilmoituksesta.

Mua ärsyttää se uusi bensiinisysteemi. Naapureilta saa kerättyä ihan randomina, milloin saa joka toiselta naapurilta, milloin ei keneltäkään ja hupsis kun palaat takaisin farmillesi (esim. muutaman tunnin kuluttua), bensamittari saattaa näyttää ihan muuta kuin mitä lähtiessäsi.

Mä heittäisin tuontyyppisen kaverin suoraan pihalle! (Yhtäkään kaveria en ole vielä laittanut pois listalta, mutta tuosta hyvästä lähtisi kyllä...)

PS. Ne ilmestyvät elukat on muutenkin aika ärsyttäviä (paitsi kissat =) ) joten mä oon aina tosi iloinen, jos joku edes sellaisen huolii.

Alkuperäinen kirjoittaja pelihän se vain on:
Mun naapureista ei kyllä kukaan kirjoita tuollaista, mutta sinuna ottaisin silti, kun niitä adoptoitaviakin saa useampikin naapuri kuin vain yksi siitä samasta ilmoituksesta.

Mua ärsyttää se uusi bensiinisysteemi. Naapureilta saa kerättyä ihan randomina, milloin saa joka toiselta naapurilta, milloin ei keneltäkään ja hupsis kun palaat takaisin farmillesi (esim. muutaman tunnin kuluttua), bensamittari saattaa näyttää ihan muuta kuin mitä lähtiessäsi.

Bensaahan karttuu joka tapauksessa ajan myötä yhä lisää, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
:laugh: Ei mun kukaan tuttu ole (vielä) onneksi noin tehnyt. Onks se kuinka iso?

Ai linna vai? En laskenut ruutuja, mutta tän näköinen:
24076_369900364352_548394352_3617898_5865051_n.jpg

Bensaahan karttuu joka tapauksessa ajan myötä yhä lisää, eikö?

No ei näköjään välttämättä. Siis ongelma on nimenomaan niin päin, että sitä katoaa poissaollessa.

En mä niitä niin tarvitse sinänsä, kun elukoita on jo aika paljon... Mua vaan alkoi ärsyttämään tuo komentelu ja kiukuttelu, jota tosta aiheutuu. Kai se on niin että kun yksi aloittaa, niin toinen sitten perässä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja riidankylväjä:
kuka jaksaa sitä pelata? :D mua ei ainakaan kiinnosta koko touhu tippakaan

No tuota... Jos on riittävän lapsellinen tai jotain... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ihan tervettä. Kehittää... ...ööö... ajantajua sekä voitonmaksimointistrategioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Ärrinmurrin! Ärsyttää Farmvillessä se, kun julkaistaan jotain "napattavaa", vaikka noita adoptoitavia elukoita tai jotain, ja sen yhteyteen kirjoitetaan sitten jotain tyyliin "EI SAA OTTAA, TÄÄ ON TARKOITETTU MUN KAVERILLE PIIALLE!!!" Miksi se sitten pitää julkaista kaikille? Miksi ei rajata sitä vaan Pialle? Ja sitten jos joku ei huomaa tekstiä ja nappaa sen, niin kamalan kiukuttelu :kieh:

Vähän kuin kutsuisi joukon kavereita kahvipöytään ja sitten kun kaikki on istuutunut, niin kuuluttaisi kovaan ääneen että "EI SAA OTTAA PULLAA, PULLA ON VAAN PIIALLE!!!"

Joo joo, se on vaan peli... mutta silti :D Haluan pitää päättömän ajanvietteeni mukavana ja hyväntuulisena. Murr!

.
Se uusi linna on muuten tosi mahtavan näköinen :heart:

Näinpä. Linna on kiva. =)

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja riidankylväjä:
kuka jaksaa sitä pelata? :D mua ei ainakaan kiinnosta koko touhu tippakaan

No tuota... Jos on riittävän lapsellinen tai jotain... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ihan tervettä. Kehittää... ...ööö... ajantajua sekä voitonmaksimointistrategioita.
Pään saa tyhjäksi ja mielen iloiseksi, ilman että seuraavana päivänä on krapula :D

Olihan niitä tutkimuksiakin aiheesta. Elinikä pitenee, muistisairaudet pysyvät poissa jne., kun aikuinenkin muistaa leikkiä. http://www.ahealthyme.com/topic/adultplay

Yhteistyössä