Farmista taasen... Jos laittaa farmille nuita elukoita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkaja

Vieras
ankkoja, lehmiä jne, niin pitäskö niille saada ruokaa jostakin?? Tai suojia?? Olen saanut lahjaksi nyt ainakin ankan ja lehmän, niin mitäs nyt - pitääkö hankkia ensin niille jotakin, vai voiko ne aktivoida sinne vaan? Syökö ne esim. kasvit tai jotakin? Ja mitä muuten tehdään "tunnurillä, tai kultaharkolla? Mä olen ihan just vasta alottamassa ja ihan pihalla koko pelistä, kun tuo enkku on ruosteessa... Onko tuohon peliin olemassa jotkut suomenkieliset ohjeet jossaki :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkaja:
ankkoja, lehmiä jne, niin pitäskö niille saada ruokaa jostakin?? Tai suojia?? Olen saanut lahjaksi nyt ainakin ankan ja lehmän, niin mitäs nyt - pitääkö hankkia ensin niille jotakin, vai voiko ne aktivoida sinne vaan? Syökö ne esim. kasvit tai jotakin? Ja mitä muuten tehdään "tunnurillä, tai kultaharkolla? Mä olen ihan just vasta alottamassa ja ihan pihalla koko pelistä, kun tuo enkku on ruosteessa... Onko tuohon peliin olemassa jotkut suomenkieliset ohjeet jossaki :D

Niin siis TYNNb]Y[/b]RILLÄ...

elukat ei syö mitään. saattavat liikkua ellet laita niille käskyä stay. mutta eivät tarvi ruokaa. niitä vaan harvesteroidaan eli saadaan rahaa niistä. kultaharkkoja kerätään sinne pataan ja niillä harkkoja voi vaihtaa erilaisiin tavaroihin.

Yhteistyössä