Farkkukoko 26, mitähän se vastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Menee hermot noihin kokoihin, kun en oikein nyt tiedä omaani.

26/32 onlyn farkut menee jalkaan, niin minkäkokoiset uskallan tilata? XS,S,M kokojutussa? entä 34,36,38 jne kokojutussa?

huoh... kiitti jos joku osaa auttaa :)

Tosiaan riippuu mallista paljon. Mulla menee normaalisti W27/L32-36-S-kokoiset housut, mutta vaatekaapissa on myös muutamia XS ja W26/L32 mitkä istuu todella hyvin. Olen melko pienikokoinen ja leveälantioinen, joten se hankaloittaa mallien istumista.

Farkuthan kannattaa aina ostaa mielummin liian naftina, eikä sopivina kun venyvät kuitenkin. Jostain kuulin juttua aikoinaan ettei farkkuja saisi edes pestä ensimmäisen puolen vuoden aikana jotta muotoutuvat käyttäjänsä vartaloon täydellisesti.

Ap:lle sanoisin entisenä vaatekaupan naistenosaston myyjänä, että 25-26"= 34, 27-28= 36 ja 29-30"= 38, 31-32" 40 jne.Aika paljon riippuu farkkujen mallista, ja siitä kumpaa kokoa lähempänä itse tuntee olevansa. Eli tuumakokojen ollessa kyseessä esim. itse joka käytän useinmiten yhdistelmäkokoa 36-38, tunnen parhaimmaksi tuumakoon 29". (28:kin menisi muualta paitsi reisistä, 29-kokoon jää lantiolle reilusti tilaa, eli pitää olla paksureitisen, kapeavyötäröisen malli :D ) Mutta sinuna tilaisin XS-kokoa.

Toivottavasti tämä auttoi.

Viimeksi muokattu:
Koitin yksiä 34 koon farkkuja (onlyltä myöskin) ja niissä ei taas mennyt nappi ihan kiinni, muuten olivat sopivat. Noh, toiset onlyn 27 kokoiset on taas isot

On tää niin vaikeeta :D