farkkujen tuumakoosta tietävät hoi! Ja toinen, miksi virolaiset naismyyjät on töykeitä ? Suomessa koettua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja why?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

why?

Vieras
jos mun farkkujen tuuma koko on w34L32 niin onko mulla hehtaariperse? Toinen kysymys, miksi moi virolaisnaiset on niin töykeita vaatemyyjiä? Olin keskisellä ja kokeilin nättiä paitaa. Oli kuitenkin iso ja kävin kysymässä pienempää kokoa kun en itse löytänyt. Virolaismyyjä totesi että se ei voi olla mulle iso, ei missään nimessä. No jätin paidan siihen ja jatkoin matkaa. Tuli paha mieli. Ja sitte aiva nolotti ku toisessa kaupassa miesmyyjä etsi minulle farkut, mallin kerroin ja tämä myyjä kysymättä toi noi 34 32 tuumaiset farkut jokka sori hyvin... Mut hävettää et mä nyt joku hehtaariläski ku paitakoko on L tai M ja housukoko on tuo...

Ei ole hehtaariperse. Itse olen tiimalasi vartalomalliltani, eli lantio n. 100 cm, vyötärö jotain 70 cm ja tissit taas 100 cm. Ja farkkukoko olisi 36/34, jos käyttäisin farkkuja. Ihan vaan siksi, että menisi reisistä, vyötäröllehän jää silloin hirveästi ylimääräistä.

Olen iloinen, että olen nainen enkä tikku. (: Ja ihan positiivista huomiota saan tällä kropalla.

Eikös tuo vastaa yleensä kokoa 44/46 (eli L-XXL valmistajasta riippuen)? Mulla housujen koko taitaa olla tuumissa 33 ja tavallisina kokonumeroina 44. Onhan se sieltä isommasta päästä, mutta riippuu tietysti muuten ihmisen koosta, onko se nyt jotenkin suhteettoman iso koko. Mulla on liikaa painoa ja 44-koon housut mahtuu vyötäröstä, mutta jäävät yleensä lököttämään perseestä ja reisistä liian isoina, kun vyötärö on iso suhteessa muuhun kroppaan.

[QUOTE="vieras";27666501]Eikös tuo vastaa yleensä kokoa 44/46 (eli L-XXL valmistajasta riippuen)? Mulla housujen koko taitaa olla tuumissa 33 ja tavallisina kokonumeroina 44. Onhan se sieltä isommasta päästä, mutta riippuu tietysti muuten ihmisen koosta, onko se nyt jotenkin suhteettoman iso koko. Mulla on liikaa painoa ja 44-koon housut mahtuu vyötäröstä, mutta jäävät yleensä lököttämään perseestä ja reisistä liian isoina, kun vyötärö on iso suhteessa muuhun kroppaan.[/QUOTE]

Minulle (jolla se farkkukoko olisi 36/34) mahtuu housut kokoa 40 tai 42. Vyötäröltä toki mahtuisi pienemmätkin, mutta kun on tuota reittä ja lantiota. Se vyötäröosa on sitten aina kurottava vyöllä pienemmäksi. Yläosa on sitten muuten sitä S-luokkaa, mutta omistan isot rinnat (70G), joten on niiden mukaan mentävä. Ja olen tietenkin täysin normaalipainoinen, satun vaan olemaan tiimalasivartaloinen luonnostani (sekä pitkä, 178 cm). En siis todellakaan ole mitään L/XL-kokoa.

Minulle (jolla se farkkukoko olisi 36/34) mahtuu housut kokoa 40 tai 42. Vyötäröltä toki mahtuisi pienemmätkin, mutta kun on tuota reittä ja lantiota. Se vyötäröosa on sitten aina kurottava vyöllä pienemmäksi. Yläosa on sitten muuten sitä S-luokkaa, mutta omistan isot rinnat (70G), joten on niiden mukaan mentävä. Ja olen tietenkin täysin normaalipainoinen, satun vaan olemaan tiimalasivartaloinen luonnostani (sekä pitkä, 178 cm). En siis todellakaan ole mitään L/XL-kokoa.

En oikein osaa kuvitella tuollaista tiimalasia. Miten ihmeessä se on mahdollista?! Siis että farkkukoko 36/34 ja yläosa noin pieni... taidat olla kyllä todella harvinainen tapaus :o

Olet varmaan suurinpiirtein tällainen, mutta isoilla rinnoilla?
NADIA ABOULHOSN: dominating on every level.

En oikein osaa kuvitella tuollaista tiimalasia. Miten ihmeessä se on mahdollista?! Siis että farkkukoko 36/34 ja yläosa noin pieni... taidat olla kyllä todella harvinainen tapaus :o

Olet varmaan suurinpiirtein tällainen, mutta isoilla rinnoilla?
NADIA ABOULHOSN: dominating on every level.

En todellakaan ole noin leveä. :D Ja olen normaalipainoinen, en missään suhteessa läski. Aivan sama uskotko, en itsestäni kuvaa viitsi pistää kun yritän melko anonyymi olla.

Lisäys: Itselläni on melko tarkkaan tämän kokoinen ja näköinen takamus:
http://www.hotpicsofchicks.com/wp-content/uploads/perfect_ass22.jpg

Kysyin mieheltäkin ohimennen, ja sanoi että täsmää aika hyvin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä