farkkujen kavennus,Booty ainakin auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ru

Vieras
eli nyt ärsyttää kun farkut on muutamatkin,muuten sopivat mutta polvista alaspäin ihan hirmu löysät...miten parhaiten saisin niitä nyt kavennettua,vai voiko niin edes tehdä että vain polvista alaspäin vetäisi eikä koko lahjetta.vinkkejä?

Pue ne päälle niin että on saumat päällepäin ja sitten laita neuloilla ne sopivaksi. Ota pois päältä ja tarkista, että linjat ovat suoria, tai ettei ainakaan kauheita muhkuroita ole tulossa ja vielä, että lahkeista tulee keskenään samankokoiset. Sitten ompelet.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26099222:
No toki voit kaventaa just siitä mistä tarvitsee. Sisäsaumasta yleensä, koska se ei tapaa olla katesaumalla ommeltu.

Eihän, kun farkuissa juuri se sisäsauma on katesauma, ainakin usein pillimallisissa. Eikä se ole oikein hyvä, että kaventaa sisäpuolelta muutenkaan. Se vääristyy siinä se muoto, ellei ole ihan pikkukavennus kyseessä.

[QUOTE="vieras";26099242]Eihän, kun farkuissa juuri se sisäsauma on katesauma, ainakin usein pillimallisissa. Eikä se ole oikein hyvä, että kaventaa sisäpuolelta muutenkaan. Se vääristyy siinä se muoto, ellei ole ihan pikkukavennus kyseessä.[/QUOTE]

No jompikumpi niistä on katesauma, mä katoin omistani pikaisesti :D Näissä se on ulkosaumassa.
Jokatapauksessa siitä tavallisesta yhdyssaumasta..... ellei halua purkaa ihan osiin koko lahjetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26099266:
No jompikumpi niistä on katesauma, mä katoin omistani pikaisesti :D Näissä se on ulkosaumassa.
Jokatapauksessa siitä tavallisesta yhdyssaumasta..... ellei halua purkaa ihan osiin koko lahjetta.

Möä kävin kans kattoon, yhdet farkut oli semmoset, joissa molemmat saumat oli semmoset hankalat. :( semmosia en lähtis yrittämään, kun samalla vaivalla ostaa melkein uudet.

Sopivilla liikesarjoilla saa kuntoilemalla paksunnettua pohkeita.

hahaha,paras vastaus :b ei kiitos,niistä oon sentään ylpeä kun ovat hoikahkot.parempi ois pienentää reisiä ja persettä,mutta tarvitsen ratkaisun housujen sopimattomuuteen heti,joten nopein tapa on muokata housuja eikä jalkoja. täytynee yrittää muokata,yksistä farkuista tuli ihan venkurat kun kavensin vain sääristä,toivottavasdti nämä onnistuu.pitää ainakin siis harsia ensin,sitä en yleensä harrasta.

Yhteistyössä