fantasia

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Freesia
Usein ajattelen, että neljä aviomiestä olisi sopiva määrä. Yksi kävisi töissä hyvällä palkalla, toinen hoitaisi kotityöt, puutarhan, siis siivouksen pyykit ja ruoanlaiton, auton jne. Kolmas olisi rakastaja. neljäs olisi sellainen, jota voi näytellä ulkomaailmassa, jolla olisi edustuskykyjä. Rakastajalla ei aina ole mitään näistä kyvyistä. Kaikki saisivat kyllä silloin tällöin käydä tyydyttämässä itsensä, mutta ei pelkästään omaan piikkii. Hyvin minusta kaikille riittäisi kun palvgelu muuten pelaisi. Vieraille en sitten kovin helposti menisi, mutta nyt....ahhh...Ja unohdin mainita:lapsia en tahtoisi yhdenkään kanssa. Jos haluan lapsen, adoptoin sen kehitysmaasta, joksi Kiinankin luen.
 
Naisen elämää
...en saanut millään sopimaan neljättä miestä unelmaani; roolit on vain kolmelle ja uskon että he riittävät minulle...


1. Hyvin koulutettu ja kaikinpuolin kunnollinen perusmies; Hänenkään kanssaan elämä ei maistu puulta, sen takaavat hänen huumorintajunsa ja keskutelutaidot. Hän kulkee kanssani arjen läpi; on tuki ja turva, leikkaa nurmikon, tai vaikkapa rakentaa pihalle uuden vajan jos sitä tarvitaan...hän on se, joka rakastaa minua aidosti ja minä häntä...


2. Iltojeni iloksi vierailen silloin tällöin metsämökissä asuvan ""luonnonmieheni"" luona; hän on todellinen runosielu. Palaan hänen luokseen silloin kun muu maailma ahdistaa ja lyö kasvoille. Hän valaa minuun uskoa tätä elämää kohtaan...

3. Herkkupalana tumma ja komea maailman mies, jolla valtaa ja suhteita. Talvi- ja kesälomani liitelen tämän miehen sivulla välimeren yöelämässä tavaten julkimoita ja päivät kuluvat huvipurrella seilaten. Huomenna voimme olla sitten ihan missä tahansa. Hän pitää minua kuin kuningarta ne lyhyet hetket, jotka voimme viettää yhdessä.Hän on todellinen herrasmies, jonka sänkykammaritaidot ovat vertaansa vailla...
 
yks
""naisen elämää""

Kummallista, että hyvät sänkytaidot toivoit vain miehelle, jota tapaat loma-aikoina ;)

Luulisin, että minulla ei toimisi 4 miehen systeemi, sillä aina niistä joku olisi paras sängyssä ja sen luona haluaisin olla kaikki yöt :) ja tietenkin toivon, että se olisi se arjen mies!

Ystävä voi olla se runoilija mies, joka valaa uskoa tulevaisuuteen ja ystävä voi olla se miljonäärimieskin (kävisimme yhdessä miehen kanssa hänen huvipurrellaan juhlissa)

En voisi elää usean miehen systeemiä, sillä ei olisi kiva jättää lapsia hoivamiehen luokse siksi ajaksi, kun olisin loma-ajalla kuukauden bahama-miehen vieraana.

Ainoastaan siinä tapauksessa voisin puoltaa usean miehen rinkiä, jos miehellä olisi vähäiset seksihalut, mutta ei sekään toteudu, sillä sellaisen kanssa en alkaisi edes olemaan :)

Eli taidan olla tavallisen tylsä, kun tyydyn yhteen mieheen, mutta hänelle kerääntyykin sitten valtava vaatimuslista: hänen tulee olla mukava, luotettava ja fiksu, tasa-arvoisen parisuhteen kannattaja, joten hänelläkään ei sitten olisi lupa hypellä vieraissa sängyissä... Keskinäinen rakkaus ja kunnioitus on itsestään selvä asia.

Tarvittaessa siivoamaan, puutarhaa laittamaan ja remonttihommiin voi palkata apulaisen, niin jää enemmän aikaa keskinäiselle ajallekin :)

Vaikka mies tykkää remontoida ja minä hoitaa puutarhaa, mutta siivoojan voisi kyllä palkata välillä ;)

Jos nyt fantasiaa mietitään, niin ei haittaisi, vaikka se oma mies olisi miljonääri tai vaikka minä ;) ... sittenpähän olisi oma huvipursi välimerellä !


 

Yhteistyössä