fakiiri-matto testi hukassa. (Me naiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friida

Vieras
Hei kaipaan apua. Jos olet jouten ja omistat tänmän vuoden Me Naisten vuosikerran noin pain kuukauden taakse asti, niin autappa minua ja plärää minulle lehden tiedot jossa on suuri fakiiri-matto testi. Itse en löydä vaikka kuinka selaan ja selaan, puuttuukohan minulta juuri se lehti välistä? Muistaako kukaan? No saa antaa myös palautetta matosta, itse olen hankkimassa sitä appivanhemmille joululahjaksi ja tahtoisin ostaa sen parhaimman, ja halvimman ;)

No siin oli suurinpiirtein niin, että se Clas Ohlsonin matto oli testaajan mielestä paras, koska piikit sattu vähiten. Siinä on enemmän piikkejä kun niissä parissa muussa testatussa. Meil on se ja mun mielestä se on ihan samanlainen kun noi mitä esim. Prismassa ja monessa muussa marketissa on. Ihan ok.
Mutta: mun mielestä se itse asiassa sais tuntua vähän enemmän. Ts. täytyy olla päällä tosi ohuet vaatteet tai mieluiten ilman vaatteita, että se tuntuu. Mulla sais vissiin olla sit vähän piikikkäämpi versio...
Rentouttaa kyllä ihan mukavasti kun veri lähtee kiertämään :)

http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=pii590-copy-copy

Tilasin täältä, onko kellään tietoa millaisia nämä matot ovat? Näyttävät ainakin samanlaisilta kuin tuo Ohlsonin matto.

Yhteistyössä