Facekaveri "katoaa" välillä kaverilistalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä ihmettä tuo yksi facekaveri touhuaa. Pitkään oli kaverilistalla aivan normaalisti, yhtäkkiä sitten näkyi listalla, mutta en nähnyt hänen aikajanaansa, profiilikuvaa tai muita kuvia. Sitten katosi myös kaverilistalta. Yhtenä päivänä oli taas ilmestynyt kavereihini ja taas näkyi kaikki ihan normaalisti. Jokin aika sitten taas sama uudelleen. Tällä hetkellä ei ole kaverilistallani. Mitä tässä oikein tapahtuu? Estääkö hän minut jotenkin vai mitä? Miten voi välillä poistua kokonaan kavereistani, mutta ilmestyä sinne uudestaan ilman, että pyytää minua uudelleen kaveriksi?

Minun kaverini voisivat miettiä moisia.. Minä olen juuri se, joka vaivihkaa suljen tilini toistuvasti ja palaan myöhemmin yhtä hissuksiin takaisin. Olen toisaalta_todella_huomaamaton facekaveri, joten en ole ajatellut kenenkään huomaavan tätä ;/

Minulla tuo välppääminen johtuu ihan ahdistuksesta ja masennuksesta joka liittyy sosiaalisiin kontakteihin. Kun elämä murjoo, tapaan eristäytyä täysin omiin oloihini. Viimeisin facetaukoni kesti puolitoista vuotta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Minun kaverini voisivat miettiä moisia.. Minä olen juuri se, joka vaivihkaa suljen tilini toistuvasti ja palaan myöhemmin yhtä hissuksiin takaisin. Olen toisaalta_todella_huomaamaton facekaveri, joten en ole ajatellut kenenkään huomaavan tätä ;/

Minulla tuo välppääminen johtuu ihan ahdistuksesta ja masennuksesta joka liittyy sosiaalisiin kontakteihin. Kun elämä murjoo, tapaan eristäytyä täysin omiin oloihini. Viimeisin facetaukoni kesti puolitoista vuotta.

:( Voi ei. Ymmärrän hyvin. Olen itsekin melko eristäytynyt ja yksinäinen. Toisinaan, kun huono jakso, niin vetäydyn hyvin hiljaiseksi myös sosiaalisessa mediassa.

Muuten en tiedä, olisinko kiinnittänytkään hiomiota, mutta hän on exäni ja miettinyt vain, että haluaako mennä välillä vain minulta jotenkin piiloon vai mitä... :D

Noh, eipä tuo minulle tosiaankaan kuulu, kunhan mietiskelin :rolleyes:

Yhteistyössä