facebookista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmetys"

Vieras
Näkeekö jostain kenelle on itse lähettänyt kaveripyyntöjä? Ihmettelen vain sitä että minulle tuli sken ilmoitus "henkilö X on hyväksynyt kaveripyyntösi". En tunne tätä henkilöä, en ole hakenut häntä tai vieraillut hänen sivuillaan..Pari yhteistä kaveria meillä näkyy olevan. Mut olen 100% varma etten ole lähettänyt kaveripyyntöä, mietin et miten tuo voi olla mahdollista?

[QUOTE="bbb";28011227]joku on käynyt sun tilillä ja lähettäny kaveripyynnön?[/QUOTE]

Mielestäni mahdotonta. Asun yksin tai siis lapsen kanssa, ja ei oo nyt kavereita ollut kylässä. Ja siloinkin kun on jotain vieraita niin ei mulla tietsikka auki ole.
Kummastuttaa kyl et miten tuo on mahdollista. Ja miksi joku sellainen kaveripyynnön hyväksuu, kun ei edes tunne.

Facebookin etusivullahan on niitä kaveriehdotuksia, jos oot klikannut jonkun kohdalla vahingossa "lisää kaveriksi"-nappia? En kyllä yhtään tiedä/muista että mitä tuosta napista tapahtuu että kysyykö se varmistusta tai jotain, kun mulla on ollut jo useamman vuoden periaate että en lähetä itse kaveripyyntöjä, vaan otan vain muiden kaveripyynnöt vastaan jos tunnen ne.

[QUOTE="vieras";28011321]Viesti ei ole aito. Selviää kun katsot sun kaverilistaa.[/QUOTE]

Löytyi kaverilistaltani, poistin samantien. En halua kavereihin tuntemattomia. Ja tosiaan mullakaan ei ole tapana lähettää kaveripyyntöjä, olisinkohan peräti kaksi kaveripyyntöä lähettänyt itse silloin kun liityin facebookkiin.

Yhteistyössä