facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
Sius miä oon siellä pitkään jo roikkunut ja nyt on yhtäkkiä viikon sisällä tullut kaveripyyntöjä aivan kahdelta ihme tyypiltä
Siis nimet on tyyliin Ahmed Allah tms.

Siis onks ne oikeita ihmisiä vai leviääkö tuolla jotain virusta nykyään noiden kautta
Siinä aina lukee, et ei yhteisiä kavereita ole....

Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
mullekki toisinaan tulee ihme ulkkisten kaveripyyntöjä, mut ei tulis mieleenkään hyväksyä kavereiks, ku ainoastaan tuttuja sinne haluan.

Mulla ei oo tullut ennen noita mitään epämääräsiä kutsuja :/
Mistä ihmeestä noi sitten valitsee, et kokeilenpa saada tuon kaveriks :whistle:

Outoa

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mullekki toisinaan tulee ihme ulkkisten kaveripyyntöjä, mut ei tulis mieleenkään hyväksyä kavereiks, ku ainoastaan tuttuja sinne haluan.

Outoa

veikkaan et jos sul on siel sun tiedoissas jotai "yhteisöjä" vaik mikskä niit sanottiin, ja joissa yhteisöissä on noit ulkkiksiakin:). Sit jos pelaa pokeria,pet societyä tms ni tälläisilt on tullu kutsuja... argh :)

Outoa

veikkaan et jos sul on siel sun tiedoissas jotai "yhteisöjä" vaik mikskä niit sanottiin, ja joissa yhteisöissä on noit ulkkiksiakin:). Sit jos pelaa pokeria,pet societyä tms ni tälläisilt on tullu kutsuja... argh :)

Hmm.. Ihan suomalaisia yhteisöjä on... Tyyliin jotain "vituttaa kaikki" tms,
Enkä pelaa mitään tuollasia pelejä

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Mulle on muuten tullu myös joltain Ahmedilta kaveripyyntö..En tod ole huolinut kaverikseni.. :x

Eli samanlaisia on tullut muillekkin!

Mä olen kirjautunut Facebookkiin vasta viime kesänä mutta tästä ei ole mun mielestäni paljoo aikaa kun tuli kaveripyyntö tältä Ahmedilta.Tulee kyllä melkein kerran kuussa joltain nobody tyypeiltä kutsuja..

mulle on tullu kans niitä ja sit on tullu yksityisviestejä samanmoisilta kuinka olisi kiva tutustua... just. niin varmaan. pelaan naamakirjassa pokeria tai blackjackia ja yleensä niiden jäljiltä on aina kaveripyyntöjä odottamassa vaikka en olisi vaihtanut sanaakaan niiden kanssa.