facebookista kyssäri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "www"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"www"

Vieras
onpa outoo, että ukko näkee (ainakin kännykällä)omien fb-kaverien toimintalokin; tässä ku vähä katteltiin aikamme kuluksi, niin ukkohan näki kaikkien (?) , ainakin osan mun "tykkäämiset" ja kommentit, mitkä oli siis mun ja mun omien kaverien välisiä...onkohan joku asetus, mistä saa pois vai onkohan tää sitten jokasen oma asetus, mihin mä en sitten voi vaikuttaa, että ukko esim. näkee kenen kommenteista laikkaan ja kommaan..aika sekavasti kirjoitettu, ymmärsiköhän kukaan mikä mun pointti oli???

Tarkotatko sitä kaverisivua? Eli näkyy vaikka sinun ja minun välinen kommunikaatio fb'ssä yhdellä sivulla.
Se noudattaa ainakin ihan omien asetusten säätöjä, sinun tilojesi kommentointien ja muiden kesken, ja kaverilla taas hänen asetuksiaan.
Miehesi on varmaan kaverilistoillasi, ja oletan että kaikki julkaisusi on kavereillesi julkisia, tästä syystä ne näkyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26796170:
Tarkotatko sitä kaverisivua? Eli näkyy vaikka sinun ja minun välinen kommunikaatio fb'ssä yhdellä sivulla.
Se noudattaa ainakin ihan omien asetusten säätöjä, sinun tilojesi kommentointien ja muiden kesken, ja kaverilla taas hänen asetuksiaan.
Miehesi on varmaan kaverilistoillasi, ja oletan että kaikki julkaisusi on kavereillesi julkisia, tästä syystä ne näkyvät.

jotain tällästä mäkin joo ajattelin..ei sen puoleen, mulla nyt väliä vaikka ukko nyt näkiskin kenen päivityksiä olen kommaillu, mut jotenkin vähä hämärä juttu...onneks ny en ole ukkoani haukkunu..hahahahhahha:)

[QUOTE="www";26796245]en siis tarkoittanu kahdenkeskistä kaverisivua; vaan ukko näki mun kaikki toiminnot, mitä olen kirjoittanu muitten seinälle..[/QUOTE]

Miehelläsi uusi aikajana, sinulla ei? Jos siis sinä ET näe mistä miehesi tykkäilee yms? Ne voi kyllä tosiaan asetuksista säätääkin, että kuka näkee ja mitä.

Asetuksista saa valita mitkä asiat näytetään ja mitä ei. Ja sitten jokaisen kaverin kohdalla voi valita sen, millaiset toiminnot haluaa kyseiseltä kaverilta nähdä ja mitkä haluaa piilottaa.

Yhteistyössä