Facebookista! Jos poistan minun ja kaverini välisen inbox-keskusteluhistorian, näkeekö kaverini edelleen sen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön....

Vieras
Eli kun facebookissa pystyy poistamaan sen fb-kaverin kanssa köydyn inbox- keskustelun, niin jos poistan sen niin näkeekö tämä kaveri että olen mennyt poistamaan sen?

Ei tietenkään hän voi nähdä, että olet omasta inboxistasi poistanut viestejä :)

Sensijaan, jos olet linkittänyt inbox-keskusteluihin kuvia ja poistat ne, niin poistuu kuvat myös toiselta, koska ne ovat vain linkkejä sinun tietoihin tallennettuihin kuviin.

Ei tietenkään hän voi nähdä, että olet omasta inboxistasi poistanut viestejä :)

Sensijaan, jos olet linkittänyt inbox-keskusteluihin kuvia ja poistat ne, niin poistuu kuvat myös toiselta, koska ne ovat vain linkkejä sinun tietoihin tallennettuihin kuviin.

Mutta se sama keskusteluhan on myös kaverin inboxissa ellei hän sitä ole sieltä poistanut. Poistuuko se häneltä jos poistat omasi?

Niin jos nyt oletetaan, että ne yksityisviestit näkyy siellä seinällä vaikka fb:n johto muuta sanookin. Niin eikö siis riitä, että poistaa ne itseltään, vaan pitääkö sen kaverinkin ne erikseen poistaa ettei näy muille?

En nyt mieti tuota yksityisviestien seinälle joutumista, vaan yleisesti tuota että jos poistan viestiketjun, niin näkeekö kaverini että olen mennyt poistamaan sen vai näkeekö hän silti vielä sen saman vanhan viestiketjun?

En tiedä. Samaa pohdin eilen. Mutta sen tiedän, että kaverini, joka poisti koko fb-sivunsa ja tietääkseni sitä ennen tyhjensi kaiken mahdollisen, niin hänen viestinsä minulle näkyvät yhä. Kuva vain on kadonnut, kuten joku tuossa sanoi, että kuvat ovat vain linkkejä. Joten arvaukseni on, että poistosi eivät vaikuta kaveriin.

Alkuperäinen kirjoittaja äfbee;25271126:
Mutta se sama keskusteluhan on myös kaverin inboxissa ellei hän sitä ole sieltä poistanut. Poistuuko se häneltä jos poistat omasi?

Ei poistu, kuin vain omasta. Tekstit tallentuu kaverin omaan inboksiin. Tämä on testattu ja tietoa. Vain kuvat katoaa kaveriltakin, jos ne poistaa omasta.

Yhteistyössä