Facebookista ja yksityisyydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mulla on facebookissa profiilin jonka olen mahdollisimman salaiseksi laittanut. Sen lisäksi en kamalasti levittele siellä kuvia...jonkun yhden kuvan joskus jaan kavereilleni ja kaiketi asetukseni ovat sellaisia ettei ne kuvat leviä kavereilta eteenpäin. En myöskään statuksessani levittele juuri mitään muuta kuin "Hyvää joulua" -tasoisia juttuja.

Menin etusivulleni niin siihen ilmestyi nainen, vastasynnyttänyt nuutuneen näköinen, vielä verissään oleva lapsi rinnalla -kaunis kuva toki, mutta tiedän että kuva on erittäin henkilökohtainen...tapahtuma on erittäin henkilökohtainen, lapsen syntymästä oli kulunut vain hetki ja toisessa kuvassa näkyy itseasiassa kuinka lapsi on napanuorassaan kiinni ja napanuora kiinni istukassaan, istukka äidin sisällä...

No jokatapauksessa, tämä ei ollut kuva yhdestäkään minun kaveristani, vaan kaverini kaverin vaimosta. Jotenkin vaan kauhistutti tuo kuinka julkista riistaa ihmiset elämästään tekevät...

no ihan yhtä lailla kun sinä pidät omasi salaisena ja et jaa kuviasi, niin moni jakaa kaiken ja tahtoo tehdä niin. me ihmiset olemme erilaisia ja myös toiminne erilailla. mulle on ihan sama mitä muut tekevät, se on heidän valinta ja mulla omani.

ainiin, tuo sun kielikuva "julkista riistaa"... kuvan laittanut ei varmasti itse koe asiaa niin:)

[QUOTE="minä";22806087]Mulla on facebookissa profiilin jonka olen mahdollisimman salaiseksi laittanut. Sen lisäksi en kamalasti levittele siellä kuvia...jonkun yhden kuvan joskus jaan kavereilleni ja kaiketi asetukseni ovat sellaisia ettei ne kuvat leviä kavereilta eteenpäin. En myöskään statuksessani levittele juuri mitään muuta kuin "Hyvää joulua" -tasoisia juttuja.

Menin etusivulleni niin siihen ilmestyi nainen, vastasynnyttänyt nuutuneen näköinen, vielä verissään oleva lapsi rinnalla -kaunis kuva toki, mutta tiedän että kuva on erittäin henkilökohtainen...tapahtuma on erittäin henkilökohtainen, lapsen syntymästä oli kulunut vain hetki ja toisessa kuvassa näkyy itseasiassa kuinka lapsi on napanuorassaan kiinni ja napanuora kiinni istukassaan, istukka äidin sisällä...

No jokatapauksessa, tämä ei ollut kuva yhdestäkään minun kaveristani, vaan kaverini kaverin vaimosta. Jotenkin vaan kauhistutti tuo kuinka julkista riistaa ihmiset elämästään tekevät...[/QUOTE]

Voisin lässytellä tässä että omapa on asiasa ja kukin tekee niiko tahtoo lässynlässyn,
mut jätän väliin ja sanon ihan suoraan että niin ihmettelen minäki!! Ällöttävää oikeesti mitä kaikkea ihmiset siellä(kin) itestään paljastelevat, kuvien ja tekstien välityksellä... OMG :D

Yhteistyössä