Facebookista ja kaveripyynnön katoamisesta!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Muutama päivä sit sain kaveripyynnön yhdeltä opiskelukaverilta. Oli vasta edellisenä päivänä liittynyt ja kavereita tuntui ilmestyvän sinne hänen profiilinsa toinen toisensa jälkeen. En hyväksynyt pyyntöä heti, tarkoitus oli käydä samana iltana omilla sivuilla uudelleen ja hyväksyä pyyntö: meinasin muutenkin kysellä kuulumisa jne. No kaveripyyntö oli hävinnyt, enkä itse ole sitä hylännyt ja kyseistä henkilöä ei löydy enää ollenkaan haulla?!

Miten on mahdollista? Poistamalla koko profiili? Joka ois mielestäni aika outoa, kun vasta liittynyt sinne ja sitten häviääkin yhtäkkiä. Yksi yhteinen tuttu meillä oli, jonka ehdin siellä näkemään ja kävin hänen kavereitaan läpi niin eipä hänelläkään ole enää tätä opiskelukaveria kavereissa. Osaako joku auttaa? Jäi vaan vaivaamaan tosi paljon..

Tai poistanut itsensä kokonaan. Eräs kaverini välillä katoaa koko facebookista ja taas muutaman päivän päästä ilmestyy uudelleen ja kaikki kaverit ja seinäkirjoitukset ovat kuitenkin tallella... En kylläkään tiedä miten tuon pystyy tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:
Laittanut sinut estolistalle

Ensin lähettäisi kaveripyynnön ja sitten laittaisi heti estolistalle? Tuossa ei ole järjenhiventäkään.

No näin on tehty mulle monta kertaa,en näe siinä itsekkään mitään järkeä,voihan joku tulla katuma päälle.

No tälle kaverille ekat kommentit sivuilla oli tyylin: Mitä täällä teet? Eihän tää ole sun juttu jne. Tuo esto kävi mielessä, mut miksi pyytää sit edes kaveriksi?! Vahingossa, jota en ihan usko. Kai se nyt profiilinsa siellä säilyttäis vaikka mua ei kaveriks haluiskaan.. Mut aika nopeeta toimintaa on liittyä ja kavereita oli vuorokauden sisällä tullut n.40 ja sit yhtäkkiä päättääkin ettei tää ookan sen juttu.. Kuvia ym. oli ehtinyt laittaa, joten miksi nähdä tuollainen vaiva sit?! Sinänsä häiritsee, kun ois kiva tietää mitä kuuluu ja sen tiiän ettei kovin helpolla ole elämässä selvinnyt :(

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Laittanut sinut estolistalle

Ensin lähettäisi kaveripyynnön ja sitten laittaisi heti estolistalle? Tuossa ei ole järjenhiventäkään.

No näin on tehty mulle monta kertaa,en näe siinä itsekkään mitään järkeä,voihan joku tulla katuma päälle.

Sä tunnet ilmeisesti perin kummallisia ja epävakaita ihmisiä! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
miten kaveripyynnön voi "vetää takaisin" ?

Vahvistamaton kaveripyyntö näkyy kaverilistassasi, sieltä poistat sen.

Hmm, ei mulla näkynyt?

Jospa se pyyntö on sitten hylätty? Niistä ei kai ilmoitusta tule. Miulla henkilöt joille pyynnön olen laittanut näkyy listassa, ja sen pyynnön voi sieltä ruksia pois yhtä lailla kuin kaveritkin.

miten kaveripyynnön voi "vetää takaisin" ?

Vahvistamaton kaveripyyntö näkyy kaverilistassasi, sieltä poistat sen.

Hmm, ei mulla näkynyt?

Jospa se pyyntö on sitten hylätty? Niistä ei kai ilmoitusta tule. Miulla henkilöt joille pyynnön olen laittanut näkyy listassa, ja sen pyynnön voi sieltä ruksia pois yhtä lailla kuin kaveritkin.

Näky kyllä mun tossa listassa, ja lukee että odottaa vastausta kaveripyyntöön, mutta en pystynt poistamaan pyyntöä?

Tein sen sitten niin että estin henkilön ja poistin sitten estolistalta, jolloin kaveripyyntö hävisi.

Jos laittaa jollekin ihmiselle eston esim. minulle, niin tarkoittaako se sitä etten näe kyseistä henkilöä edes jonkun toisen ihmisen kavereissa vaikka en hänen profiilian pääsiskään katsomaan?! Eli ts. minä en näe häntä kenenkään kaverina, vaikka oliskin olemassa siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Jos laittaa jollekin ihmiselle eston esim. minulle, niin tarkoittaako se sitä etten näe kyseistä henkilöä edes jonkun toisen ihmisen kavereissa vaikka en hänen profiilian pääsiskään katsomaan?! Eli ts. minä en näe häntä kenenkään kaverina, vaikka oliskin olemassa siellä?

Et näe.

No onpa outoa!! Ymmärrän kyllä eston, mut en tajua miksi pyytää kaveriksi edes.. Ainut on sit vaan, että vahingossa mut ei sekään kyllä tunnu järkevältä vaihtoehdolta.. No ehkä ei auta enempää päätä vaivata, pyytää varmaan joskus uudelleen jos haluaa ja jos vielä siellä itse on olemassa!

Uusimmat

Yhteistyössä