facebookista ja kaverikutsuista...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Eli siis jos mä pyydän matti meikäläistä kaveriks tuolla niin jos se hyväksyy mut kaveriks niin silloinhan se näkyy mun kavereissa,mut jos se ei hyväksy mua kaveriks ni saanko siitä jotain tiedotetta sähköpostiini vai odotanko vaan tyhmänä josko se hyväksyis mut tietämättä et se on hylänny mun pyynnön?
Kiva jos joku osais auttaa...

Jos hylkää pyyntösi, näet hänen profiilissaan tai siinä "julkisessa osassa profiilia" taas "Lisää kaveriksi" -kohdan. Jos ei ole (vielä) hyväksynyt, näet harmaana "Kaveripyyntö lähetetty" -tekstin. Jos unohdat pyytäneesi häntä kertaalleen jo kaveriksi (ja tulleesi hylätyksi), pystyt kysymään uudelleenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Jos hylkää pyyntösi, näet hänen profiilissaan tai siinä "julkisessa osassa profiilia" taas "Lisää kaveriksi" -kohdan. Jos ei ole (vielä) hyväksynyt, näet harmaana "Kaveripyyntö lähetetty" -tekstin. Jos unohdat pyytäneesi häntä kertaalleen jo kaveriksi (ja tulleesi hylätyksi), pystyt kysymään uudelleenkin.

Kiitos!
Taidanpa jättää seuraavan sukulaiskäynnin väliin,näämmä oli hylännyt mun pyynnön perkele...