Facebookista;en oikein ymmärrä..

• Viestiketjun aloittaja Ninni
  • Ensimmäinen viesti
Ninni
miksi yksi tuttu käy lisäämässä ihmeellisiä lauseita kuten.."että sellaista"
"voi v..ttu" ym.tosi järkevää jotka ei liity mihinkään koska siellä muutkin ihmettelevät niitä,haluaako huomiota vai mitä?Yleensähän siellä kirjoitellaan mitä on tehny tai suunnittelee yms.Tosi ärsyttävää!

no,jokainen kirjoittaa mitä haluaa..mun kavereillakin on millon mitäkin juttua,ei haittaa mua ainakaan

muoks,monet kirjoittaa myös sen hetkisestä "mielentilasta" ei siel oo mitään sääntöä,et mitä saa ja mitä ei saa kirjottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
miksi yksi tuttu käy lisäämässä ihmeellisiä lauseita kuten.."että sellaista"
"voi v..ttu" ym.tosi järkevää jotka ei liity mihinkään koska siellä muutkin ihmettelevät niitä,haluaako huomiota vai mitä?Yleensähän siellä kirjoitellaan mitä on tehny tai suunnittelee yms.Tosi ärsyttävää!
No kai ne nyt johonkin liittyy??
Kyllähän siellä saa kirjottaa ihan mitä vaan. Moni kirjottaa mitä tekee, tai mitä suunnittelee, mitä kuuntelee, miltä tuntuu..
joskus olotilaa vaan kuvaa parhaiten toinen noista sanonnoista. Yksinkertaista.

Ei sun kaikkea tarvi tietääkään. Ja jos ei kiinnosta, ei sun tarvi kysyäkään.

Todennäkösesti kaveri kirjottas niin vaikkei kukaan kysyiskään mitään ikinä. Ei sen tarvi mitään huomionhakua olla.

Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hän kommentoi statukseen asioita, joita ei kehtaa sanoa päin naamaa jollekulle kavereistaan. vastaanottaja pitää sitten veikata. hän hämmentää soppaa.
Aijaa,no sepä järkevää olla sanomatta suoraan.Onneks mulla noita järkevämpiäkin tyyppejä jotka sanoo suoraan tai laittaa postia..

....
Asiasta viidenteen, mutta meidän koneella surffatessa on alkanut facebookin etusivu pomppasemaan USEIN itsestään auki sen sivun tilalle missä kulloinkin olet. Ja se tarkoituksellinen sivu on sen jälkeen pois. Ei tule nuolinäppäimellä takaisin. Muilla samaa ongelmaa ja mistäköhän johtuu?

Yhteistyössä