Facebookista apuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolla

Vieras
Osaako kukaan kertoa, että pystyykö facebookissa laittamaan asetukset niin, että yksi henkilö kaverilistaltasi ei nää päivityksiäsi yms. vaan näkee ainoastaan perustiedot? Kun eräs sukulainen oli laittanut kaveripyynnön ja ei oikeen ilkees kieltäytyäkään, mutta en haluaisi hänen näkevän seinälläni tapahtuvia keskusteluja ja päivityksiä...
tulikohan nyt selkeesti kysyttyä?

ite laitoin muutamalle, ei niin hyvälle ystävälle asetuksista semmosen eston, ettei muka pystyis näkeen minun kirjotuksia, mutta se meni mönkään..pysty näkemään ja kävi "tykkäilemässä"..eli en osaa paljon auttaa. sieltä "asetukset" ja "yksityisyys" tms löydät jotain.

Pitää koettaa kattoa jos sen sieltä jostain sais. En nyt välttämättä tahdo, että minun viiskymppinen täti lueskelee kaiken mitä kirjottelen...PERKELEEN SUKU ON PAHIN!

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
=paitsi nämä ihmiset ei nää?? SIt ku kirjotat siihen sen sukulais face book kaverin nimen niin se ei nää tilaas

ootko nyt ihan varma, että se menee noin? Siis sen pitäs pysyä kaverilistalla mutta ei sais nähdä kirjoituksia ja päivityksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
=paitsi nämä ihmiset ei nää?? SIt ku kirjotat siihen sen sukulais face book kaverin nimen niin se ei nää tilaas

ootko nyt ihan varma, että se menee noin? Siis sen pitäs pysyä kaverilistalla mutta ei sais nähdä kirjoituksia ja päivityksiä.

OOn jos onnistut vaan löytää sen?? LUUlen että näin= asetukset--->>yksityisyys---->> profiili---->>tila ja linkit---->>Mukauta....----->>joko osa kavereistani tai sit vain kaverini + paitsi nämä ihmiset

Yhteistyössä