facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmiset eivät vastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmiset eivät vastaa

Vieras
Mitä kertoo facebookissa tilanne, kun laittaa ihmisille yksityisiä viestejä ja eikä saa ollenkaan vastauksia. Suurin osa ei vastaa. Mulla on noin parikymmentä facebook-kavereita ja enkä ole pyytänyt kuin erittäin tuttuja kavereikseni.
Onko yleistä, että facebookissa ei vastailla yksityisiin viesteihin.
Alunperin odotin vastauksia, mutta nyt on joistakin viesteistä kulunut puoli vuotta ja toisista kuukausia.. en enää odotakaan. Huomaan toki, että käyvät facebookissa kyseiset ihmiset eli ei ole siitä kiinni

Alkuperäinen kirjoittaja a:
no mä oon sellanen että voi kestää monta kuukautta ennen kuin vastaan :ashamed:

eli välttämättä puolen vuoden tauko vastaamisessa ei kerro, että joku on minuun loukkaantunut tai suuttunut.
Itse vastaan heti ja monesti miettinyt, että onko joku suuttunut mulle, kun ei kuulu mitään ja samalla näen että ihmiset kirjoittavat seinälle tekstejä ja kaverimäärät lisääntyvät eli käyvät joka päivä facebookissa.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Mä vastaan melkein aina, jos niissä on jokin kysymys! (Vastaamiseni kestää yleensä parista tunnista muutamaan päivään.)

musta on alkanut tuntua, että minusta ei välitetä. Yksin kaveri kysyi minulta ammattini perusteella paljon neuvoja yhteen asiaan. No laitoin hänelle niin paljon tietoa kuin vaan pystyin. Kysyin neljä kuukautta sitten, että miten asiat menivät, oliko kenties jotain apua. Ei mitään vastausta. Kysyin helmikuussa uudestaan ja taaskaan ei mitään vastausta. Henkilö käy facebookissa joka päivä ja päivittää seinää..Olen vaan ihmetellyt, että miksi hän ei vastaa mitään. Näin kuitenkin aika paljon vaivaa asioiden selvittämisessä ja neuvomisessa

Mä tuun niin usein pahalle mielelle fb:ssä, et oon ajatellut lopettaa koko touhun. Näen, että ihmiset menevät ja tekevät keskenään asioita. Mua ei ikinä pyydetä mukaan, eikä mun kans jutella fb:ssa. Miks siis olen siellä?

Takuulla jos lähden, joku ihmettelee asiaa, mut eipä nyt vaivaudu mun kans yhteyttä kumminkaan pitämään.

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Mä tuun niin usein pahalle mielelle fb:ssä, et oon ajatellut lopettaa koko touhun. Näen, että ihmiset menevät ja tekevät keskenään asioita. Mua ei ikinä pyydetä mukaan, eikä mun kans jutella fb:ssa. Miks siis olen siellä?

Takuulla jos lähden, joku ihmettelee asiaa, mut eipä nyt vaivaudu mun kans yhteyttä kumminkaan pitämään.
Tiedän tunteen. samalla tavalla minäkin olen pahoittanut mieleni. No mutta yritetään ettei välitetä.

Yhteistyössä