Tiedän, että tämä henkilö on käynyt naamakirjassa useinkin kaveripyyntöni jälkeen. On kirjoitellut muiden kavereiden seinälle yms. Musta on vaan hassua, jos on mun pyyntöni hylännyt ja olisi ollut kiva tietää varmastiAlkuperäinen kirjoittaja Höperö:Mun tuntemat ihmiset käyttää naamakirjaa tosi harvoin ja saattavat vastata kaveripyyntöihin vasta monien viikkojen jälkeen. Eli ehkä sullakin näin...
Joo ei ole. Ehkä se ei ole huomannut sitä? Mulle käy välillä niin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä lukee "kaveripyyntö lähetetty". Eli ilmeisesti ei ole vielä käsitellyt pyyntöä?
No onko se niin kamalaa, jos tietää?Alkuperäinen kirjoittaja miomio:Ai tuo onkin uutta dataa
Hitsi, nyt se yksi tyyppi tietää sitten jonka pyyntöä en halunnut hyväksyä :ashamed:
ja eiks se tiedä sen sittäkin että te ette ole kavereita?Alkuperäinen kirjoittaja =:No onko se niin kamalaa, jos tietää?Alkuperäinen kirjoittaja miomio:Ai tuo onkin uutta dataa
Hitsi, nyt se yksi tyyppi tietää sitten jonka pyyntöä en halunnut hyväksyä :ashamed:
Voihan tässäkin tapauksessa olla kyse juuri tuollaisestaAlkuperäinen kirjoittaja Minna:No mulla roikkuu tälläkin hetkellä muutama kaveripyyntö, kun en oikein tiedä että mitä tekisi niiden kanssa. En ole ihan varma, että haluanko hylätä vai hyväksyä. Ne jotka oikeasti haluan, hyväksyn kyllä heti.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel