Facebook, tuleeko joku ilmoitus, jos henkilö hylkää kaveripyyntöni?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Höperö:
Mun tuntemat ihmiset käyttää naamakirjaa tosi harvoin ja saattavat vastata kaveripyyntöihin vasta monien viikkojen jälkeen. Eli ehkä sullakin näin...
Tiedän, että tämä henkilö on käynyt naamakirjassa useinkin kaveripyyntöni jälkeen. On kirjoitellut muiden kavereiden seinälle yms. Musta on vaan hassua, jos on mun pyyntöni hylännyt ja olisi ollut kiva tietää varmasti :)

hei
Siitähän sä sen tiedät, jos haet sen tyypin siihen hakuun. Jos siinä lukee että "pyydä kaveriksi" niin se on hylännyt sun pyynnön. Jos siinä taas lukee että "kaveripyyntö lähetetty" niin ei oo vastannu vaan vielä. Siis en muista mitä noi sanatarkasti on noi vaihtoehdot, mut ymmärsitkö?

Eli jos voit nyt pyytää sitä sun kaveriksi, se edellinen pyyntö on hylätty.
Jos taas et voi pyytää, koska olet jo pyytänyt, ei ole vastannut vielä.

Minna
No mulla roikkuu tälläkin hetkellä muutama kaveripyyntö, kun en oikein tiedä että mitä tekisi niiden kanssa. En ole ihan varma, että haluanko hylätä vai hyväksyä. Ne jotka oikeasti haluan, hyväksyn kyllä heti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
No mulla roikkuu tälläkin hetkellä muutama kaveripyyntö, kun en oikein tiedä että mitä tekisi niiden kanssa. En ole ihan varma, että haluanko hylätä vai hyväksyä. Ne jotka oikeasti haluan, hyväksyn kyllä heti.
Voihan tässäkin tapauksessa olla kyse juuri tuollaisesta :(

Yhteistyössä