Facebook tili väliaikaisesti lukittu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Feisbuuk vieroitukseenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Feisbuuk vieroitukseenko?

Vieras
Tällainen ilmoitus pätkähti taululle, kun yritin sisään kirjautua: "Käyttäjätilisi on väliaikaisesti lukittu. Suorita seuraavat vaiheet, jotta saat käyttäjätilisi uudelleen käyttöösi." Ja sitten kun painaa jatka tulee vain sivu, jossa lukee "palvelinvirhe". Olen Facebookin ohje- ja tukukeskuksen sivua tavaillut, mutta en löydä mistään tietoa mihin voisi ongelmatilanteissa ottaa yhteyttä. Apua??

Oletko häiriköinyt viime aikoina jossakin tai spämmännyt? Silloin yleensä tili lukitaan joksikin aikaa. Kokeile huomenna uudelleen pääsetkö sen uudelleen aktivoimaan.

=D =D No en todellakaan ole. Mulla on käytössä sisäänkirjautumisen hyväksyntä ja ilmoittaa, että "Joku yritti äskettäin kirjautua sisään käyttäjätilillesi tunnistamattomasta laitteesta tai mobiililaitteesta". Eli jotenkin kai pitäisi saada ilmoitettua, että minä olen minä, mutta kuinka kun ei päästä eteenpäin tuolla jatka -painikkeella!?

Meinasin tulla ehdottamaan että onnistuisko kännykästä?..mutta ehkä kokeilit jo
Itsellä usein puhelimella toimii, vaikka muuten olisikin jotain ongelmaa.

Jos puhelimella saisi vaihdettua salasanan tms.

Yritin ottaa yhteyttä jollain osoitteella, jonka ongin jenkkisivujen kautta, mutta lähettää automaattisen vastauksen takaisin, että etsi tietoa ohjekeskuksesta =/.

Yhteistyössä