FACEBOOK-ONGELMA! Poistaisitko kavereista tällä perusteella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onneton"

Vieras
Kyseessä läheinen sukulainen.
Ollaan kuitenkin riitaannuttu ja pahasti,tästä jo kauan aikaa. Ei tervehditä,ei soitella /tekstailla tms,mutta facebookissa ollaan kavereita.Riita ei kuitenkaan muutu enää miksikään.Pahoitan usein mieleni kun tämä sukulainen vihjailee mm.
- Tiettyä ihmistä vois vedellä turpaan
- joillakin sitä moraalia vaan ei ole
ym,kohdistuu siis minuun nuo vihjailut,usein kirjoitettu yhteisten ystävien seinille nuo. Siis silleen että minä varmasti näkisin ne.
Tuo ´tiettyä ihmistä vois vedellä turpaan´ on oikeastaan nyt viimeinen niitti.POISTANKO KAVEREISTA?
Se nyt ei tuota vihjailua estä eikä edes vähennä,kun ovelasti kirjoittelee kavereitten seinille nuo...
Tekisi mieli lähteä koko facebookista tuon takia,mutta se olisi tavallaan luovuttamista..... En keksi mitään muuta syytä olla hänen kaverinsa,kun sukulaisuus ja se että pystyn sentään seuraamaan hänen sivujaan jos siellä alkaa olla suoraa vihjailua (UHKAILUA) niin voin ottaa poliisiin yhteyttä.

Höh. No poistaisin. Onko sulla semmosta kaveria siellä,joka kyllä kertoo sulle jos tuon sukulaisen jutut alkaa mennä todella mauttomiks? Anna muuten olla koko ihmisen,mut kyllä sit on oikeus tietää jos toinen alkaa tosissaan uhkailla. Anna mölytä ja elele omaa elämääs,sekös sitä vasta ärsyttää kun poistat sen ;)

Mietityttää siksi,että ´pelkään´ että poisto kääntyy itseäni vastaan lopulta, jos kirjoitan jonkun ystävän seinälle jotain ja sitä kautta päästään´keskustelemaan´ tämän sukulaisen kanssa,luultavasti haukkuu tuon poiston takia.Vaikea selittää..

Miksiköhän hän edes on jättänyt minut kaverilistalle,kun vihaa niin paljon......Odottaa varmaan että minä poistan,jolloin saa uuden syyn suuttua....

Joo aika tahalliselta tuntuu...Meillä on melkein 100 yhteistä ystävää,ollaan vieläpä iso suku että törmätään kyllä toistemme kommentteihin jatkuvasti..Sitä ei vissiin voi estää?

Poistat kavereista ja jätät sen jutut omaan arvoonsa. Mä oon laittanut yhden vanhan koulukaverin niin ettei se näe mun seinää, kun se kirjoitti aina kirosanoja sisältäviä viestejä. Se oli sen puhetyylikin, ei mitään pahaa ollut mua kohtaan, mutta mä en vaan halunnut sellaisia juttuja omalle seinälleni.

Anna hänen kirjoitella. Itsensä hän sillä nolaa eikä ketään muuta, kun et asiasta välitä niin se kismittää häntä vielä enemmän. Ymmärtääkseni kyseessä aikuinen ihminen?
Laita hänet niin ettei näe sinun seinää.
En poistaisi kavereista.

Huh huh,rupes ihan ahdistamaan...Tuo estolista voisi olla kyllä hyvä.
Silti tuntuu että tämä asia kääntyy minua vastaan vielä :(
Saisin silti mielenrauhan,koska olen tosi herkkis enkä kestä kuunnella tuota veetuilua kuukaudesta toiseen....
Ja kyllä;olen varma että tarkoittaa minua,ja kirjoittelee noita ´uhkauksiaan´vain sellaisille kavereille jotka luetaan minun parhaimpiin ystäviin,hän tuntee ne taas vain ohimennen niinsanotusti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23507575:
ootko ihan 100 varma että tarkoittaa sua?

Tätä minäkin mietin. Olen nimittäin ollut vastaavanlaisessa tilanteessa ja selvisi myöhemmin, että tämä "kaveri" olikin ehtinyt hankkia jo uuden vihamiehen, johon nämä lausahdukset kohdistuivat.

Voi kyllä olla että asia kohdistuu useampaan ihmiseen,mutta olen varmasti yksi heistä ainakin.

Kuitenkin ollaan tekstailtu paljon aiemmin,ja nyt riitannuttua hän ei vastaa viesteihin vaikka ne olisivat oikeasti tärkeitä,kyseessä siis yhteinen kummilapsi jolla ongelmia.....on siis kummilapsen kustannuksella menty taas,ja siitä suutuin eniten.
Miksi olla facebook-kaveri jos tosielämässä ei voi tervehtiä?

Poistaisin tietysti. Poistin yhden hullun palstalaisenkin, joka väitti minun levitelleen asioitaan täällä, vaikken tiennyt hänestä juuri muuta kuin nimen - hänhän oli alunperinkin pelkkä pelikaveri =)

En poistaisi. Jäisin seuraamaan tilanteen kehittymistä ja ottaisin ruutukaappaukset (Print scrn), jos näkyisi suoraa, uskottavastiotettavaa (ei pelkässä pikaistuksissa kirjoitettua) uhkailua. Yhdentekevät ihmiset voi poistaa, oman ajan tasalla pysymisen kannalta merkityksellisiä ei.

Jos katuosoitteeni näkyisi, piilottaisin sen tuollaiselta ihmiseltä. Statukseni laittaisin poikkeuslistalle niin, etteivät useimmat niistä näkyisi hänelle (hyvänjouluntoivotukset ja muu lööperi saisivat näkyä, samoin seinä).

Yhteistyössä