FaceBook... Oletteko tutustuneet uusiin ihmisiin/ saaneet kaveripyyntöjä tuntemattomilta?

• Viestiketjun aloittaja Piippis
  • Ensimmäinen viesti
Piippis
Ihmettelin kun tuli kaveripyyntö vieraalta ihmiseltä :O. Kuulumme kyllä samaan ryhmään. Olikohan tämä vain kaverilistan kasvatusta... En kehdannut hylätä pyyntöä, koska ryhmä on pieni ja toimintaa myös oikeassa elämässä ;). Mutta enpä pidä yhtään huonona, jos sitä kautta tutustuu uusiin ihmisiin :). Mul onkin kaverit vähissä, siis ihan oikeasti.

Tuntemattomien kutsuja en oo hyväksynyt.
Ainoastaan ihmiset, jotka tunnen ja joiden kanssa haluan olla tekemisissä. Ketään epämiellyttäviä en hyväksy (niinku esim. psykopaattia ex-poikaystävää, jolta tuli kaveripyyntö vaikkei missään väleissä oo oltu moneen vuoteen :x :eek: )

No mustakin tuntuu että joillakin vaan se mielessä että kerää mahdollisimman paljon kavereita, siis kutsuu jotain tutun tutun tuttuja ketkä kerran elämässä nähny, en oikein ymmärrä tätä. Mutta tosiaan, ei nuita kaverikutsuja oikein ilkeäis sit hylätäkään!

Piippis
No niin munkin piti kaveerata vain tosielämän ystävien kanssa, mut... En sit tosiaan kehdannut kieltäytyä. Toivon vaan et haluais oikeasti tutustua, saas nähdä...

Yhdeltä täysin tuntemattomalta ihmiseltä on tullut kaveripyyntö, mutta en ole vielä sitä hylännyt enkä hyväksynyt. Tällä ihmisellä on sama sukunimi kuin mulla, mutta en tunne häntä. Yks mun sukulainen näyttää olevan hänen kavereissaan.

Mutta sitten on pari palstalta tuttua ihmistä joita en ole tavannut, mutta he ovat kavereissani. Toinen heistä kysyi täällä y-viestillä, että pääsekö mun kaveriksi ja toinen sitten facebookissa olevan yhteisen kaverin kautta löysi mut.

vieras
On tullut tuntemattomilta kaveri pyyntöjä joita en ole hyväksynyt. Sit mulla on ihan saman niminen kaima niin se sotkee asiaa. Mutta vanhoja luokka kavereita olen llöytänyt mikä on ihan kiva monen vuoden jälkeen...

VIERAS
Mä olen hylännyt kolmen ihmisen kaverikutsun, olin aikoinaan heidän kaveri, mutten enää. Syystähän välit on poikki menneet enkä näe mitään syytä lämmitellä välejä - ei vain kiinnosta eikä mua kiinnosta, että he näkee mun valokuvat ja statukset. Rohkeesti vaan hylkäämään, jos siltä tuntuu. Tosin voi olla sit tosi noloa, jos törmää kadulla.

Piippis
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
- ei vain kiinnosta eikä mua kiinnosta, että he näkee mun valokuvat ja statukset. Rohkeesti vaan hylkäämään, jos siltä tuntuu. Tosin voi olla sit tosi noloa, jos törmää kadulla.
Siellä voi määrittää ainakin sen ketkä saa katsoa kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiko liittyä keksityllä nimellä ja päästä lukemaan ja seuraamaan toisten juttuja sitä kautta?
Voi. Kyllähän kuka vaan voi sinne rekisteröityä millä tahansa nimellä.
Ja kaikki julkiset profiilit näkyy ja sit tietty kaikkien niiden joiden kaveriks pääsee.

Yhteistyössä