Facebook: miten saan kaverilistan piiloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rähmäkäpälä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rähmäkäpälä

Vieras

Haluaisin kaverilistani piiloon kaikilta muilta paitsi kavereiltani. Miten se onnistuu? En löydä sitä kohtaa yksityisyysasetuksista.

Kiitos, jos joku osaa auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minun tapauksessani kyllä, se on erittäin salaista touhua. En halua ottaa sitä riskiä, että minun vuoksi läheisteni turvallisuus vaarantuu.

:o:laugh:

Henkihän siinä on kyseessä, jos joku nobody kaverilistasi näkee :laugh:

Minun tapauksessani kyllä, se on erittäin salaista touhua. En halua ottaa sitä riskiä, että minun vuoksi läheisteni turvallisuus vaarantuu.

:D :D :D No eikö kannattaisi lopettaa koko profiili jos se on noin vaarallista.. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naura vaan, minun hymyni on kyllä hyytynyt. Kannoillani on muutama sellainen vihamies, joista toisen ansiosta olen mm. saanut kaasuaseen elämänkumppanikseni.

No MIKSI sitten olet facebookissa???

Eikö facebook ole tarkoitettu ystävien väliseen yhteydenpitoon? Siksi juuri kysynkin, että miten saa kaverilistan pois ulkopuolisten nähtäviltä?!

En voi, enkä halua lopettaa normaalia elämää. Kenen mielenterveys sellaista kestää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naura vaan, minun hymyni on kyllä hyytynyt. Kannoillani on muutama sellainen vihamies, joista toisen ansiosta olen mm. saanut kaasuaseen elämänkumppanikseni.

No MIKSI sitten olet facebookissa???

No varmaan sikis, ettei ap halua liikaa antaa vainoajille valtaa elämässään, tai siksi, että hän osaa käyttäytyä fb:ssä niin että siitä ei ole haittaa kenellekään. On sulla köyhä mielikuvitus jollet pysty itse mitään päättelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja tahdon myös tietää:
Mäkin kyselin jokunen päivä sitten samaa asiaa enkä ymmärrä miksi muille pitäisi perustella kavereiden piilottaminen

Monelle tuntuu olevan facebookin tärkein ominaisuus se, että voi näyttää kaikille olevansa elossa, olemassa, vieläpä laajalla kaveripiirillä varustettuna. Jos joukosta löytyy joku hieno ja julkinen ihminen, sitä parempi. Huono itsetunnon pönkitysväline tuo facebook monelle.

Minulle facebook on messengerin korvike, jonka avulla pidän yhteyttä alle kymmeneen ihmiseen -kätevästi ja "ilmaiseksi".

Vielä kysyn: miten saan kaverilistan piiloon ulkopuolisilta? Vaikkapa joku kaverin kaveri näkee minun nimeni toisen kaverilistalla ja katsoo profiiliani (tai laittaa hakuun nimeni), miten saan kaverin kaverilta tai ulkopuolisilta kaverilistan piiloon?

Joillakin olen nähnyt, että niin on. Eli se on mahdollista, mutta miten?

Mulla on piilossa ulkopuolisilta, muttei kavereilta. Jos meet profiilisi, niin mitä näkyy, kun klikkaat kohtaa "kaverit" ja sen oikealla olevaa kynää? Mä pystyisin tosta näyttämään kaverit kaikille joten ehkä sä voit tosta valita, että ei näytetä kaikille?

Mä oon ite ton muuttanu, mut en enää tiedä, mistä muutetaan. Ehkä noita päivityksiä. Vähän sama juttu ku ennen mun tykkäämiset, kommentoinnit yms. ei näkyny seinällä, mut nyt näkyy, enkä saa pois :(

Yksityisyysasetuksissa on sellainen kohta, mistä saa valittua mitä tietoja kenellekin jakaa. Eli sieltä löytyy kohta josta kaverit saa näkymään kavereille, kaverien kavereille, kaikille, tai ei kenellekään.

juu,tosta kaverilistalta saat piilotettua kynää napauttamalla kaverit piiloon...sit mee yksityisyysassetuksiin-<haku-< ja siellä ylhäällä oikeella on kohta mistä pystyy katsoon miten muut näkee sun facebook sivut(siis muut ku kaverit)...

Yhteistyössä