A
avuton
Vieras
10-vuotiaan lapsen sähköpostiin tuli vahvistuspyyntö facebook-tilin rekisteröimisestä. Lapsi itse ei ole tiliä tehnyt. Asialla on hyvin todennäköisesti joku samalta luokalta, käytössä on koulusta saatu email-osoite. Vaikka tätä ei ollut vahvistettu, oli sen jälkeen tullut parikymmentä postia (kaveripyyntöjä, kaveriksi hyväksymisiä, kommentteja kuviin ym. )
Miten on mahdollista, että mitään kuvia voi lisätä ennen kuin tilin rekisteröinti on vahvistettu??
Miten saan tietää, mitä kuvia tai muuta siellä on?
Kuten huomaatte, itse en käytä facebookia. Vahvistuspyyntö hylättiin ja ilmoitettiin asiattomaksi, joten sähköpostiosoitteella ei ainakaan enää löydy mitään tietoa. Mitään käyttäjätunnusta tai salasanaahan me ei tiedetä. Mitään apua ei ilmeisesti saa ilman facebook-tiliä jos sittenkään.
Miten on mahdollista, että mitään kuvia voi lisätä ennen kuin tilin rekisteröinti on vahvistettu??
Miten saan tietää, mitä kuvia tai muuta siellä on?
Kuten huomaatte, itse en käytä facebookia. Vahvistuspyyntö hylättiin ja ilmoitettiin asiattomaksi, joten sähköpostiosoitteella ei ainakaan enää löydy mitään tietoa. Mitään käyttäjätunnusta tai salasanaahan me ei tiedetä. Mitään apua ei ilmeisesti saa ilman facebook-tiliä jos sittenkään.