Facebook ja etäparisuhde,auttakaa pliis mun ajatteluani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikiva

Vieras
Eli mies salannut minulta että on koko facebookissa ja minä en ole,nyt viimeksi sitten avautui kun hän oli luonani ja katsoimme yhdessä hänen sivut,äh,yli 40 ystävää joista suurin osa naisii ja joku oli hiljankin tullut ystäväksi...

Ei edes oikean elämän tuttuja vaan jotain joihin törmäillyt toisaalla netissä..

Mä taidan olla vanhanaikanen mutta miks mun on niin vaikee nyt hyväksyä tätä!!

Miten tuo yksi Facebook voi saada joidenkin elämän noin hankalaksi.:o Kyllä mullakin on siellä miespuolisia kavereita vaikka kuinka paljon ja ihan kavereita kaikki ovat.:D

Ehkäpä teidän kohdallanne on käynyt niin että tunnet noin pahoin kun hän on sinulle vältellyt kertomasta että käy siellä,,,koittakaahan selviytyä :) ja toivottavasti mies tajuaa ymmärtää myös sinua että hänen valheiden takia näin tunnet

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
jos se on mies turusta, niin todella todella loistava tulevaisuus edessäsi muahhaa.. pyörittää yh-äitejä mennen tullen! :D

Huh luojan kiitos ei ole :)

dodiin toivoa siis löytyy. :D

mua säälittää oikeasti turkulaiset yhoot jotka lankee tähän kerta toisensa jälkeen. karseeta..

Ymmärrän sua, oikein hyvin. Kannattaa ilman muuta jutella nyt miehen kanssa ja kertoa, että tunnet noin ja kysellä niistä kavereista enemmän. Muuten siinä käy niin, että kehittelet jotain kamalia juttuja päässäsi, alat kytätä miestäsi mustasukkaisesti jne. ja ongelma paisuu kuin pullataikina!
Miehelläsi on oikeus olla kavereita, mutta myös sulla on oikeus tutustua miehen kavereihin (olivat ne sitten oikeassa elämässä tai "vain" netissä). Ainakin meillä näin - ei pitkä parisuhde muuten toimi, jos molemmilla on omat suljetut kaveripiirinsä. JA parisuhteen (esim. pettämisen ja luottamuksen) rajat määrittelevät parisuhteen osapuolet itse, ei kukaan ulkopuolinen - joten keskustelun paikka nyt!

Yhteistyössä