facebook facebook facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kuis jos mä poistan kaverin listaltani.. niin mulle tulee teksti jotenki niin että kaveri on poistettu, mutta kaverille ei ole siitä ilmoitettu... noin suunnilleen sinne päin. näkyykö mun tiedot silti sen ns entisen kaverini listalla??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuis jos mä poistan kaverin listaltani.. niin mulle tulee teksti jotenki niin että kaveri on poistettu, mutta kaverille ei ole siitä ilmoitettu... noin suunnilleen sinne päin. näkyykö mun tiedot silti sen ns entisen kaverini listalla??

EI näy. Ainakaan tietääkseni.

Entä jos estän vaikkapa pomoani löytämästä itseäni sieltä, saako hän tiedon, että olen estänyt hänet? Ei olla kavereita, mutta en halua edes saada kaveripyyntöä siltä.

Mulla on pienoinen ongelma: sain tänään fb:n kautta kaveripyynnön ex-työ"kaverilta", joka oli tosi bitch koko sen ajan, kun mä olin samassa työpaikassa sen kanssa. Hylkäänkö mä sen pyynnön ihan tosta vaan vai kannattaisiko mun ootella että siltä tulis jotain viestiä? En viitsisi ite laittaa ekana sille mitään sepustusta, koska oon ymmärtäny et jos sä lähetät viestin jollekin , niin se pystyy tsekkaamaan sun profiilia kuukauden ajan... Toi em. voi vaikuttaa sekavalta, mut mä tarkoitan tilannetta jossa lähettää privaa jollekin joka ei vielä oo sun fb-kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja mista:
Mulla on pienoinen ongelma: sain tänään fb:n kautta kaveripyynnön ex-työ"kaverilta", joka oli tosi bitch koko sen ajan, kun mä olin samassa työpaikassa sen kanssa. Hylkäänkö mä sen pyynnön ihan tosta vaan vai kannattaisiko mun ootella että siltä tulis jotain viestiä? En viitsisi ite laittaa ekana sille mitään sepustusta, koska oon ymmärtäny et jos sä lähetät viestin jollekin , niin se pystyy tsekkaamaan sun profiilia kuukauden ajan... Toi em. voi vaikuttaa sekavalta, mut mä tarkoitan tilannetta jossa lähettää privaa jollekin joka ei vielä oo sun fb-kaveri.

jos olet estänyt profiilisi,niin vaikka laitat viestiä jollekin,niin se ei näe muuta kuin nimesi,profiilikuvasi ( ja ystäväsi,jos et ole estänyt )..testasin tuota,kun sain joltain tyypiltä viestin..en siis nähnyt hänen sivujaan tai muuta tietoja..

ehkäpä toi sun ex-työkaveri haluaa vaan uteliasuuttaan sut kavereihin?mä en oo paria entistä bitch-työkaveria hyväksynyt,vaikka he laittoivat kolme kertaa kutsun :xmas:

mitenkäs kun mä tiedän että yks henkilö on fb.ssä ja haluaisin sen estää. mutta jos laitan eston niin siihen listaan ei tule sen tietoja. eli en saa sitä estettyä. hitto!

Alkuperäinen kirjoittaja mista:

Itse olen hylännyt kaikki joita en kaverikseni halua, oli kysymyksessä ex- työkaveri tai muu vastaava. Kaikkia ei ole todellakaan pakko hyväksyä listalleen.

älkää helvetti feispuukkia mollatko saatanan vappupallot!!!!
aina huutelette siä..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-