facebook asetuksista, miten teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä oon siis laittanu sieltä ne kaikki niin että "vain kaverini" näkee ne.
Eli onko se nyt varmasti niin että mun kuvia ei ulkopuoliset näe, eikä sitä mun seinää?
Selailin nimittäin tuossa kaverien kaverien sivuilla, (joiden kaveri en itse ole) niin aika monen kuviin pääsi tai sitten painamalla sitä seinä-laatikkoa pääsi lukemaan sitä seinää :o onko heillä siis asetukset erit? eli suurinosa antaa kuvein näkyä muillekin?

siis nyt täytyy sanoa etten ymmärrä kyllä yhtään :o olenko mä oikeesti näin TYH-MÄ?! :o :ashamed:
siis ensin mä menen omaan käyttäjätiliin ja sieltä sitten klikkaan yksityisyysasetuksiin. ja mitä sitten? mihin mä jonkun nimen kirjotan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on niin että vain kaverit näkee ja sit oon laittanut kaveritkin ryhmiin niin, että kaikki kaveritkaan ei nää mun kuvia, seinää jne.

mulla on samanlailla. :)
ei tarvi miettiä kuka juoruaa.. ;)
ja chatin takia sitten pidän ne muut kans listalklani että voin keskustella vanhoihin kavereihin jos siltä tuntuu. :)

yksityisyysasetukset ---> profiili ---> oikealla yläkulmassa "näytä profiili".
sitten tulee oma sivusi, ja sen yläpuolella on laatikko mihin voi kirjoittaa nimen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja myylä:
yksityisyysasetukset ---> profiili ---> oikealla yläkulmassa "näytä profiili".
sitten tulee oma sivusi, ja sen yläpuolella on laatikko mihin voi kirjoittaa nimen. ;)

no mutta tänk juu! :D kato vanhalle täytyy vääntää asiat rautalangasta :D mut joo, nyt se on hyvä.

Yhteistyössä