Exän viisauksia.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Tiesittekö että....

-nainen on alempi ihminen mitä mies
-naisen älykkyysosamäärä ei riitä edes paskalla käyntiin
-nainen saa toki tienata rahaa, miehellensä, omaa rahaa sillä ei saa olla
-nainen on syntyny pantavaksi
-nainen on surkea otus joka ei olis mittään ilman miestä
-nainen ei saa ajatella ite
-kotityöt on vain naisten juttuja kuten lasten hoitaminenki
-miehen ei tarvi olla yksiavioinen, nainen on silti huora vaikkei se muille jakeliskaan
-jos ei se jaa muille, niin mies saa silti jakaa sitä omille kavereilleen
-naiset rääkyy aina tyhjästä
-ai ei saa lyödä, no jos yksinkertaset asiat menis perille sanomattaki niin ei tarvis takoa päähän niitä
-naisten ei tarvi puhua muutako pyydettäessä
-jos talossa on yksi sohva eikä yhtään tuolia, naisen paikka on nurkassa
-naisen tarvii näyttää kauniilta vain siihen asti että pääsee naimisiin, sen jälkeen parempi paikka onki kotona ettei kukaan näe

ym soopaa

-jos nainen kuvittelee tuo kaiken olevan täyttä sontaa, se pittää kouluttaa ymmärtämään ne. Ei voi oottaa tietenkään että ne itekseen tuollasia juttuja ymmärtäis.

Kyllä, tämmösiä keskiaikasia sikoja on vieläki olemassa. Tämmösiä juttuja olen pari päivää kuunnellu ja tuskastellu että tuommosten sääntöjen alla mie olen joskus eläny 8 vuoden ajan. Ja paljon muutaki mukavaa. :snotty:

Ja juu, ei sitte kysymyksiä miksi olen kuunnellu pari päivää exän jaapatuksia, ollu vähän pakko :D Enkä vastaa siihen kysymykseen. :|

Noi on niitä tyyppejä, joita tekis aina mieli vähän kouluttaa. Mies köysiin, pallo suuhun ja vähän tottelevaisuuskoulutusta kehiin. Sitä jatketaan kunnes vastaus jokaiseen kysymykseen on "kyllä, valtiattareni". Ei siinä ehkä muu auttaisi :)

[QUOTE="vieras";22100283]Noi on niitä tyyppejä, joita tekis aina mieli vähän kouluttaa. Mies köysiin, pallo suuhun ja vähän tottelevaisuuskoulutusta kehiin. Sitä jatketaan kunnes vastaus jokaiseen kysymykseen on "kyllä, valtiattareni". Ei siinä ehkä muu auttaisi :)[/QUOTE]

kyllä!!! ;)

Oliko noi eksäsi näkemyksiä, vai sun näkemyksiä eksäsi näkemyksistä?

Ehkä hänellä on kokemusta vain tyhmistä naisista. Osa naisista on itse sellaisia, että he suorastaan kerjäävät tuollaista kohtelua. Aika moni mies ajattelee noin, sitä ei vaan voi tässä kulttuurissa tuoda julki. Hänen kannattaa muutta johonkin Lähi-Itään. Siellä hän saisi olla oma itsensä.

Mutta kannattaa naistenkin miettiä, miksi miehillä on heistä tuollaisia käsityksia. Ja jos mies on vain tyhmä, niin silloinhan sen käsityksistä ei tarvitse välittää, eikö?

:whistle: meidän exä vetää parhaat pointit...se on alkanut epäillä isyttään ihan tosissaan kun 17v tyttö sanoi sille että " sä et oo mun isä, et oo minkään isyyden arvonen"
Alko sitten syytellä lasta että "taidat tietää jonkun suuren salaisuuden jota ei hänelle ole kerrottu"

Juu, meillä mennään isyystutkimuksiin, lapsi on 17v ja avioliitossa syntynyt :xmas: ja kolmas tämän miehen lapsi....niin, jos nyt sitten on sen lapsi....mun tietääkseni kyllä on, kun en kenenkään muun kanssa ollut maannut, mutta eihän sitä koskaan tiedä. :laugh:

Niin juu, ja tää samanen exä aikanaan hoki että mä en oo mitään lapsia aikaan saanut vaan olen pelkkä kasvualusta. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22100283]Noi on niitä tyyppejä, joita tekis aina mieli vähän kouluttaa. Mies köysiin, pallo suuhun ja vähän tottelevaisuuskoulutusta kehiin. Sitä jatketaan kunnes vastaus jokaiseen kysymykseen on "kyllä, valtiattareni". Ei siinä ehkä muu auttaisi :)[/QUOTE]

Heti näin tekisin jos uskaltaisin :D Mie oon lähinnä vidduillu sille nyt sanomalla jokaisen viisauden perään "kyllä, herrani".

Saako kysyä, että mitä sinä näit hänessä, silloin alkuaan? En tarkoita sen kahdeksan vuoden aikana, vaan sitä että miten päädyit yleensäkään hänen kanssaan yhteen?

Oliko noi eksäsi näkemyksiä, vai sun näkemyksiä eksäsi näkemyksistä?

Ehkä hänellä on kokemusta vain tyhmistä naisista. Osa naisista on itse sellaisia, että he suorastaan kerjäävät tuollaista kohtelua. Aika moni mies ajattelee noin, sitä ei vaan voi tässä kulttuurissa tuoda julki. Hänen kannattaa muutta johonkin Lähi-Itään. Siellä hän saisi olla oma itsensä.

Mutta kannattaa naistenkin miettiä, miksi miehillä on heistä tuollaisia käsityksia. Ja jos mies on vain tyhmä, niin silloinhan sen käsityksistä ei tarvitse välittää, eikö?

Ihan suoraan sen omasta suusta. Ja tasan tuollasen kohtelun alla mie olen eläny. En ole saanu puhua ko pyydettäessä, on tehny mulle mitä huvittaa, koska huvittaa, missä huvittaa, nöyryyttäny ja alistanu lattiamatoksi ja jos vähänki on jotaki uhman tapasta minusta huomannu tai kuvitellu niin turpiin on tullu.
Mie en ainakkaan omasta mielestä kerjää tuollasta kohtelua, nykysen miehen kans elän tasa-arvosessa avioliitossa ilman väkivaltaa tai toisen alistamista ja esineellistämistä.
En mie pietä miehiä yleisesti tyhminä, en tosiaankaan, kyllä näitä sairaita tapauksia on miehissä ja naisissa.
Sitte, miten se on aikoinaan saanu minut alistettua, luultavasti siksi että olin herkässä iässä, teinityttö, sillon ko alettiin yhessä olemaan. Huomasi että ihailin sitä ja siitä pikkuhiljaa alotti muokkaamaan minua tietynlaiseksi. Ja kunhan sai minut lukittua avioliittoon alko väkivalta ja todellinen "koulutus" oikeanlaiseksi naiseksi. Kyllä mie muistan että olen pyristelly vastaan, kunnes oman terveyteni takia lopetin senki.
Nykyään sen ymmärrän, sillon pietin sitä normaalina elämänä. Tuskinpa olin tyhmä kuitenkaan.

voi vee mikä äijä, tiedän yhden äijän oli muuten samanlainen paitsi että veti vielä sanojensa perusteeksi raamatun.
Sen vaimo jätti sen kun oli esti 17 vuotta ollu naimisis sen kans. Mies leikkas lapsiltaan hiuksii että ottaa niistä dna-testin, meni naisen alushousuja haistellen läpi pyykkikopasta jne.
Noita säälittäviä äijiä löytyy yllättävän paljon. Onneks pääsit siitä eroon.
Ja mies joka kohtelee naisia tuolla asenteella niin saa pian huomata olevansa ihan yksin. Toivottavasti sunkin exä ymmärtää jossain vaiheessa hakeutua hoitoon.
Voimia sinulle:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22100395:
Saako kysyä, että mitä sinä näit hänessä, silloin alkuaan? En tarkoita sen kahdeksan vuoden aikana, vaan sitä että miten päädyit yleensäkään hänen kanssaan yhteen?

Eihän se sillon seurustelun alussa tuommosia itestään paljastanu. Mie olin naiivi maalaistyllerö joka hoksasi jo vähän maailmaa nähneen nuoren miehen, ihailua ja miellyttämisen halua koskapa sen avulla pääsin näkemään muutaki ko nämä mettät. Jotenki se sai käännettyä kaikki niin että tein mitä vaan ettei se jättäis minua. Oli varmaan kymmeniä semmosia tilanteita joissa se anto ymmärtää että jättää minut tai on löytäny jonku toisen ja miettii kumman haluaa ja sitte ko tarpeeksi itkin ja surin niin tuli lohuttaan että eihän hän nyt minua voi jättää ja sai taas palasen minusta itelleen.

Äiti joskus vähän ennen kuolemaansa sano että jos hän ois tienny millanen pojankloppi se minun exä on nii ois ampunu perseelle ko ekan kerran meillä tuli käymään ikinä. :D Taitava tyyppi kuitenki koska ei sen todellista minää kukkaan nähny, paitsi mie mut enpä mie kokemattomana ja tietämättömänä osannu sitä varoa. Vaikka muistan kyllä että minua pelotti ja jännitti monesti. Myöhemmin sitte kaverit näki mikä se on, eipä ne minua varotellu vaan katosivat minun elämästä, ja exän omat kaverit taas vaan naureskeli jos näkivät että äijä vetelee vaimoansa turpiin.

Mikäpäs siinä.

voi vee mikä äijä, tiedän yhden äijän oli muuten samanlainen paitsi että veti vielä sanojensa perusteeksi raamatun.
Sen vaimo jätti sen kun oli esti 17 vuotta ollu naimisis sen kans. Mies leikkas lapsiltaan hiuksii että ottaa niistä dna-testin, meni naisen alushousuja haistellen läpi pyykkikopasta jne.
Noita säälittäviä äijiä löytyy yllättävän paljon. Onneks pääsit siitä eroon.
Ja mies joka kohtelee naisia tuolla asenteella niin saa pian huomata olevansa ihan yksin. Toivottavasti sunkin exä ymmärtää jossain vaiheessa hakeutua hoitoon.
Voimia sinulle:flower:

Ei tuo ole naisia saanu piettyä sen jälkeen ko erottiin. Ihmiset nykyään kuitenki tietää minkälainen se on ettei nuissa narkkipiireissäkkään akat sitä ennää huoli. Kaikennäköstä hoitoahan se saa jo mut taitaa olla toivoton tie.... Tiettävästi olen silti ainoa nainen jota se on tuollalailla kohdellu.

Miksi aloitus Hyytis? Kerrot eksäsi 'viisauksia' , jotka luulis sulle olevan taaksejäänyttä elämää. Sitten ilmoitat, ettet ainakaan kerro miksi ne vieläkin liittyy sinuun.

[QUOTE="vieras";22100692]Miksi aloitus Hyytis? Kerrot eksäsi 'viisauksia' , jotka luulis sulle olevan taaksejäänyttä elämää. Sitten ilmoitat, ettet ainakaan kerro miksi ne vieläkin liittyy sinuun.[/QUOTE]

Miksi taaksejäänyttä elämää ei saisi täällä purkaa? Varsinkin jos jostain syystä nuo asiat ovat ap:n elämässä nyt tapetilla. Minun mielestä kaikki mitä ap tässä ketjussa kertoo on ihan hyvää varoitusta meille tyttöjenkin äideille. Ei se oman teinin ensimmäinen poikakaveri välttämättä olekaan kultaa sisältä, moni kakku päältä kaunis. Nykyään kun seurustelu aloitetaan yhä nuorempana ovat meidän tyttäret yhä enemmän vaarassa joutua muokattavaksi jonkun mieleiseksi. Mitä nuorempi ja kapinallisempi, sitä helpompi se on saada mukaan, kuten ap:n tapauksessa muistaakseni myös päihteet tuli elämään tämän exän myötä.

[QUOTE="vieras";22100692]Miksi aloitus Hyytis? Kerrot eksäsi 'viisauksia' , jotka luulis sulle olevan taaksejäänyttä elämää. Sitten ilmoitat, ettet ainakaan kerro miksi ne vieläkin liittyy sinuun.[/QUOTE]

Kunhan vain halusin keskustella. Eikös tänne sen takia alotuksia tehä? Tiän että maailma on täynnä naisia jotka on kokenu saman, joskus tuntuu aika terapeuttiselta jakaa kokemuksia. En usko että nuo minun menneet kokemukset on ikinä taakse jäänyttä elämää, vaan ne vaikuttaa minun käytökseen ja henkiseen terveyteen hamaan loppuun asti. Näitten juttujen takia mie käyn terapiassa, että olen löytäny oman itteni ja itteni hallinnan uuestaan. Paljon siinä on auttanu myös nykynen mies ja omaiset. Siltikki, aina minun sisällä on se alistettu nainen ja tietyissä tilanteissa se tullee esille. Mm. en salli itelleni virheitä koska pelkään niitten seurauksia, sama se vaikka vain muki tippuis lattialle ja hajoais. Mie saan sellasesta hermoromahuksen. Pelko on persiissä lopun elämää vaikkei pelätä tarviskaan. Se vain tullee jostaki. Ehkä senki takia haluan näistä asioista keskustella koska ne vaikuttaa minun elämään nyt ja varmasti aina.

Ja alotukseen laitoin sen takia etten aio kertoa miksi olen exän kanssa tekemisissä nyt, koska palstalla tuntuu useinki vallitsevan käytäntö, "jos kerrot jotaki, kerrot kaikki tai me sävelletään ite" :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä