Exän kanssa jouluaaton vietto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Uusi suhteeni alkoi kesällä ja ihanasti menee.Nyt vaan ärsyttää kun tämä menee exän kanssa hein entiseen kotiin viettää aattoa,toki lasten takia mutta silti :( enhän minäkään vietä aattoa eksäni kanssa...Miksi näin??!!Tapaninpäivänä saa kuitenkin lapset itselleen.

Siksi koska heillä on lapsia ja haluavat viettää joulun perheen kesken vaikka perhe ei olekaan enää samanlainen kuin ennen. Jos et tätä kestä niin jätä mies, hänellä on lapsia ja selvästikin lapset tulevat ensin kuten pitääkin, tämä ei ole viimeinen ongelma mikä teidän suhteessa tulee lasten takia.

Kyllä mä oon sitä mieltä, että joko sä meet mukaan tai sitten mies ei mene ollenkaan. Se että lapset tulee aina ensin, ei tarkota sitä, että eksän kanssakin pitää viettää aikaa. Seuraavana jouluna lapset olisi sitten teidän kanssa.

[QUOTE="äiti minäkin";27676130]Kyllä mä oon sitä mieltä, että joko sä meet mukaan tai sitten mies ei mene ollenkaan. Se että lapset tulee aina ensin, ei tarkota sitä, että eksän kanssakin pitää viettää aikaa. Seuraavana jouluna lapset olisi sitten teidän kanssa.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Minä aloin myös suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia. Kyllä mieheni minun kanssani joulun viettää. Ja lastensa kanssa myös jos heidän äiti suostuu.

[QUOTE="minttu";27675930]Uusi suhteeni alkoi kesällä ja ihanasti menee.Nyt vaan ärsyttää kun tämä menee exän kanssa hein entiseen kotiin viettää aattoa,toki lasten takia mutta silti :( enhän minäkään vietä aattoa eksäni kanssa...Miksi näin??!!Tapaninpäivänä saa kuitenkin lapset itselleen.[/QUOTE]

Tää on ihan väärä paikka kysellä näitä asioita. Palsta on täynnä naisia jotka ei päästä irti eksistään.

En minä ainakaan tuohon suostuisi. Mies viettäisi joulun minun kanssani tai minun ja lastensa kanssa.

kai se mies saa joulun viettää ihan missä lystää vai pitäsikö sille laittaa fleksi. Itsekin mietin, että menisinkö isäni luo jouluksi ja jättäisin miehen ja lapset keskenään kotiin joulunviettoon. Mun perheeni haluaa olla kotona koko joulun, eikä isäni jaksa enää matkustaa.

Ehkä se on joku jäänne? Tai kiristyksen lopputulos?

Ymmärtäisin paremmin tilanteen jos mies ei olisi suhteessa kanssasi...mikä ettei jos hän menisi entiseen kotiinsa joulun viettoon. Pikkasen hassu tunnelma tästä nyt tilanteen ollessa se mikä on tulee.

Viime jouluna exä vietti aaton mun vanhempien luona. Se oli eka joulu eron jälkeen. Oikeestaan syynä se ettei sillä ollut sillon vakituista kämppää vielä (asui kaverin nurkissa missä ei tykännyt olla), ei ketään sukulaisia Suomessa eikä oikein muutakaan paikkaa mihin mennä. Ei tuntunut kivalta ajatus et se joutuis olemaan ihan yksinään ja mun vanhemmillakaan ollut asiaa mitään vastaan.

Tänä jouluna aattelin etten enää kutsu vanhemmilleni. Ei olla viel tarkemmin sovittu joulunviettokuvioista mut pojan pitäs mennä muutoinkin aattoa edeltävänä viikonloppuna isälleen ni voi vaikka viettää jo sillon keskenään tai jotain. Musta aatonvietto exän kanssa pitempään tuntus hassulta ja tosiaan sitten kun tulee mahdollisia uusia kumppaneita kuvioon.

Mut en vetäisi hernettä nenään kun teil suhde kuitenkin vielä noin tuore. Ite siin vaihees vasta alan miettimään yhteistä aatonviettoa kun asutaan yhdessä. Tietty jos mies haluis tulla viettämään aattoa mun vanhempien luo ni saisi tulla.

Yhteistyössä