Mutta sieltä ei kuulemma palveluksia tipu..
Näköjään, repesin kun vietiä luinAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Siis hälle on palvelus sulle, jos viettää aikaa omien lasten kanssa![]()
Mä olen niin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Hirvee uhrautuminen olla omien lastensa kanssa |O Vittu mitä idiootteja!
No ei mikään ihme ettei enää tapaa lapsia ku tollai menit pakottamaan sen hoitajaksi pariksi tunniksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Viikonloppuna, kun toi lapsia, avauduin suht inhimilliseen sävyyn, että vois nähdä lapsia enemmän, kuin 4pvä/kk. Asutaan kuitenkin vajaan 10km päässä toisistamme. Joo, no sekin oli mun vika. Oli kesällä tullu hakeen lapsia jäätelölle, ja olin pyytänyt pitään lapsia pari tuntia, kun mulla oli joku työhomma. " En oo sitten viittiny sen jälkeen hakee, kun heti mentiin sun ehdoilla" Jep.
Laitas idiootille viestiä, että haluaisiko nyt ihan näkemisen ilosta ottaa muksut, kun kiusantekona tuo ottamatta jättäminen ei toimi kun muualtakin apua tarvitessa saatAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Näköjään, repesin kun vietiä luinAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Siis hälle on palvelus sulle, jos viettää aikaa omien lasten kanssa![]()
Ei sillä, saan kyllä järjestettyä lasten hoidon, ja pääsen reissuhommiin.
Hyi mua... en mä sillä hyvähän sekin oli, mutta enemmän ei olis pahempi homma. Muisti kuitenkin keskustelen tiimellyksessä mainita, että jouluna piti yhden ylimääräisen päivän. Ja hyvä sekin, mutta..Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No ei mikään ihme ettei enää tapaa lapsia ku tollai menit pakottamaan sen hoitajaksi pariksi tunniksi :saint:
Meillä on säännöllisesti tuo joka2 vkl, mutta asutaan niin lähekkäin, että mun päähän ei millään mene, etteikö useammin vois tavata.Alkuperäinen kirjoittaja meillä :pitääkö se tapaapissopimus tehdä, siis jossa turvataan lasten näkeminen, voitais kuulemma itse sopia milloin sattuu siltä tuntumaan, ,säännöllisyys tuntuu vaikealta.
Ei kuule auta toi pataan vetäminen, oon kokeillu, viimeksi kesällä. Kun ex tuli 3-4h myöhässä hakeen kuopusta, joka oli istunu kengät jalassa, ja lippis päässä koko ajan, koska iskä lupas tulla pian. Noh, se oli mun vika, kun en keksiny kuopukselle mitään muuta tekemistä siksi aikaa :/Alkuperäinen kirjoittaja vivian :Joskus täytyy sanoa että tekis mieli vetää pataan ja tällä kertaa KKK sun ex-miestä. Näitä lukiessa aina tajuu uudelleen et miten idiootteja miehet voi olla.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel