Exän kanssa käydyt taistelut osa 3246578929

:D :D Voi ristus taas.. Mulla olis keväällä useamman sadan kilometrin päässä muutamaan otteeseen hommia, on luvannu, että katsoo lapset. Yksi viikko, ja muutama pidennetty vkl. Tänään sitten muistutin asiasta, ollaan kuulemma jonkun riidan yhteydessä päätetty, että se joka 2 vkl riittää, ja toista ei "oman vahtivuoron lisäksi" auteta. Saattaa olla, en pysty muistaan.

Mutta sieltä ei kuulemma palveluksia tipu.. :D :eek: |O :headwall: Okei... Olishan se ollukkin, jos ihan ylimääräistä aikaa olis lastensa kanssa halunnu viettää.

Viikonloppuna, kun toi lapsia, avauduin suht inhimilliseen sävyyn, että vois nähdä lapsia enemmän, kuin 4pvä/kk. Asutaan kuitenkin vajaan 10km päässä toisistamme. Joo, no sekin oli mun vika. Oli kesällä tullu hakeen lapsia jäätelölle, ja olin pyytänyt pitään lapsia pari tuntia, kun mulla oli joku työhomma. " En oo sitten viittiny sen jälkeen hakee, kun heti mentiin sun ehdoilla" Jep.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Viikonloppuna, kun toi lapsia, avauduin suht inhimilliseen sävyyn, että vois nähdä lapsia enemmän, kuin 4pvä/kk. Asutaan kuitenkin vajaan 10km päässä toisistamme. Joo, no sekin oli mun vika. Oli kesällä tullu hakeen lapsia jäätelölle, ja olin pyytänyt pitään lapsia pari tuntia, kun mulla oli joku työhomma. " En oo sitten viittiny sen jälkeen hakee, kun heti mentiin sun ehdoilla" Jep.
No ei mikään ihme ettei enää tapaa lapsia ku tollai menit pakottamaan sen hoitajaksi pariksi tunniksi :saint:

ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Siis hälle on palvelus sulle, jos viettää aikaa omien lasten kanssa :eek:
Näköjään, repesin kun vietiä luin :D Ei sillä, saan kyllä järjestettyä lasten hoidon, ja pääsen reissuhommiin.
Laitas idiootille viestiä, että haluaisiko nyt ihan näkemisen ilosta ottaa muksut, kun kiusantekona tuo ottamatta jättäminen ei toimi kun muualtakin apua tarvitessa saat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No ei mikään ihme ettei enää tapaa lapsia ku tollai menit pakottamaan sen hoitajaksi pariksi tunniksi :saint:
Hyi mua... en mä sillä hyvähän sekin oli, mutta enemmän ei olis pahempi homma. Muisti kuitenkin keskustelen tiimellyksessä mainita, että jouluna piti yhden ylimääräisen päivän. Ja hyvä sekin, mutta..

Piti sitä hyvänä merkkinä, kun kuopus ei oo aikoihin kyselly sinne yöksi, siis noiden 4pvä/kk lisäksi. On kuulemma ymmärtänyt, kun hän on selittänyt, että iskällä on kiire. Niin sehän ei voi mitenkään johtua siitä, että kuopus on saanut niin monet pakit isältään, ettei soita siksi enää. Ja kyllä sinne joskus saattoi ylimääräisen kerran päästä yöksi, 2/15 kerrasta sopi.

meillä
pitääkö se tapaapissopimus tehdä, siis jossa turvataan lasten näkeminen, voitais kuulemma itse sopia milloin sattuu siltä tuntumaan, ,säännöllisyys tuntuu vaikealta.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä :
pitääkö se tapaapissopimus tehdä, siis jossa turvataan lasten näkeminen, voitais kuulemma itse sopia milloin sattuu siltä tuntumaan, ,säännöllisyys tuntuu vaikealta.
Meillä on säännöllisesti tuo joka2 vkl, mutta asutaan niin lähekkäin, että mun päähän ei millään mene, etteikö useammin vois tavata.

vivian
Mä en kyllä ymmärrä näitä exiä joiden mielestä niiden isyyssuhde ikäänkuin päättyy eron tullessa ja niistä tulee "lapsenvahteja". Ihan kuin ne tapaamiset olisi vain siksi että ÄITI saisi vapaapäivän, ts. Exä "auttaa". Voi hyvää päivää... Ja juuri tuo, että lapsiaan ei halua tavata enempää kuin on pakko! Tsiisus. Eikö niillä ole mitään tunteita tai mitään velvollisuudentunnetta omia lapsiaan kohtaan?? Joskus täytyy sanoa että tekis mieli vetää pataan ja tällä kertaa KKK sun ex-miestä. Näitä lukiessa aina tajuu uudelleen et miten idiootteja miehet voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vivian :
Joskus täytyy sanoa että tekis mieli vetää pataan ja tällä kertaa KKK sun ex-miestä. Näitä lukiessa aina tajuu uudelleen et miten idiootteja miehet voi olla.
Ei kuule auta toi pataan vetäminen, oon kokeillu, viimeksi kesällä. Kun ex tuli 3-4h myöhässä hakeen kuopusta, joka oli istunu kengät jalassa, ja lippis päässä koko ajan, koska iskä lupas tulla pian. Noh, se oli mun vika, kun en keksiny kuopukselle mitään muuta tekemistä siksi aikaa :/

n
kuulostaa nioiiiiiiiiiin tutulta. täällä sama homma, on sovittu (ei paperilla) että joka toinen vkl. eipä oo toiminut, sillon kun asuin vielä 15 min päässä herrasta, ei tullut koskaan muuten lastaan tapaamaan. ja nyt kun toinen kaupunki vielä kyseessä niin se vähäkin on jäänyt, tosin eilen jostain ihmeen päähänpistosta johtuen muksu lähti isällee ja palautuu sunnuntaina.

toisinpäin
Täytyy nyt kyllä tähän kommentoida, että on niitä äitejäkin jotka toimivat noin.
Meillä ei meinaan mies kelpaa ex:lleen kuin lapsenvahdiksi, eli vain ja ainoastaan silloin kuin ex sitä tarvitsee, muuten jos lastensa perään kyselee niin eipä ikinä sovi kun on kuulema muuta menoa aina just silloin !

Yhteistyössä